ang. startspæære på peugeot speedfight
Fra : Jens S. Rasmussen

Dato : 18-07-05 11:34

Jeg tror der er gået koks i min startspærre på speedfighten
efter jeg var ved bageren her til morgen kunne den ikke starte, og jeg måtte
derfor trække hjem (pis) god start på min ferie
der er ikke rigtig nogen peugeot forhandler der kan hjælpe mig ?? de fleste
sender mig videre til div. cykel forhandlere. men ham der har forstand på
SFén kommer først hjem om 14 dage. hvad pokker gør jeg ?
fejlen består i følgende : når jeg sætter nøglen i og drejer den over på
start, blinker lampen 2 gange hvorefter den går ud i ca. 1,5 sek og så lyser
den konstant. dette gør den også med den røde nøgle.

please help

Jens Rasmussen

Fra : Hekto

Dato : 18-07-05 13:37

In article <42db8577$0$178$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
J1S@Elbaekhus.dk says...
> fejlen består i følgende : når jeg sætter nøglen i og drejer den over på
> start, blinker lampen 2 gange hvorefter den går ud i ca. 1,5 sek og så lyser
> den konstant. dette gør den også med den røde nøgle.

Hvis ikke du kan programmere den om med den røde nøgle (følg
vejledningen) er det selve enheden den er gal med. Ny!
Om det er en med CDI og startspærre bygget sammen eller hver for sig
afgø prisniveauet!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Jens S. Rasmussen

Dato : 19-07-05 07:54

Pyha jeg har haft adskildt alt plastiken fra sæde op til styret, og jeg
trak alle stik fra hinanden og statte dem sammen igen, hvorefter den virkede
igen

Jens

Fra : Hekto

Dato : 19-07-05 08:17

In article <42dca38e$0$170$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
J1S@Elbaekhus.dk says...
> Pyha jeg har haft adskildt alt plastiken fra sæde op til styret, og jeg
> trak alle stik fra hinanden og statte dem sammen igen, hvorefter den virkede
> igen

Det var da heldigt!!!!
Gav du dem lidt silikonefedt eller lignene, så det ikke sker igen?

Fra : Jens S. Rasmussen

Dato : 19-07-05 10:48

nope, jeg rensede alle kontakter/stik med kontaktrens til elektronik
så må jeg huske det næste gang jeg adskiller svinet

Fra : Jens S. Rasmussen

Dato : 01-08-05 17:47

Nu har den gjordt det igen
kan man ikke deaktivere det lort, på en eller anden måde ?
håber der er nogen der kan hjælpe mig hurtigt, da jeg skal bruge den på
arbejde.

Jens

"Jens S. Rasmussen" <J1S@Elbaekhus.dk(lav tallet om til ord)> skrev i en
meddelelse news:42db8577$0$178$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...