Google spotter Jesus :-)
Fra : Vidal

Dato : 18-07-05 10:13

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 18-07-05 20:58

Vidal wrote:

> http://maps.google.com/maps?ll=-16.343193,-71.972122&spn=0.102250,0.111872&t=k&hl=en

"Spotter" i gammeldags forstand som "bespotter" eller i nudansk
(engelsk) forstand som "finder, ser"? ;-D

Det er faktisk en ret fascinerende landskabsformation - hvis den altså
er ægte? - og man kommer jo uvilkårligt til at tænke på det
omdiskuterede "ansigt" på Mars...

Uden at gå mexicanerhysterisk , så bliver det jo bestemt heller ikke
dårligere af at dette "Kristusansigt" endda ser ud til at grine skævt i
skægget og "blinke" med venstre øje?

Man kunne jo næsten opfatte det som en slags "practical
Deus-ex-machina-joke" ("Tittebø!") fra Vorherres side, hvis det ikke
bare er een eller anden kreativ gut med et tegneprogram, der står bag...

Anders Peter Johnsen

Fra : Vidal

Dato : 18-07-05 22:37

Anders Peter Johnsen wrote:
> Vidal wrote:

> "Spotter" i gammeldags forstand som "bespotter" eller i nudansk
> (engelsk) forstand som "finder, ser"? ;-D

For spøgens skyld kastede jeg lige lidt english nudansk
ind.

> [...]
> Deus-ex-machina-joke" ("Tittebø!") fra Vorherres side, hvis det ikke
> bare er een eller anden kreativ gut med et tegneprogram, der står bag...

Den skulle være god nok. Troværdige folk som Erik v
Däniken har udtalt sig om det.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Mr. D

Dato : 19-07-05 15:12

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Den skulle være god nok. Troværdige folk som Erik v
> Däniken har udtalt sig om det.

Lever han endnu?

Mr. D

Fra : Villy Dalsgaard

Dato : 19-07-05 19:36

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Lever han endnu?

Jeg ved det ikke, jeg så blot et eller andet sted, han kendte
stedet og havde de sædvanlig teorier om det.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard