Software til unlock af Nokia 6230
Fra : John

Dato : 18-07-05 08:37

Hejsa,

Vil nogen røbe navn eller direkte link til hvor dette findes, så man kan
unlocke via datakabel?

(Altså ikke henvisninger til gratis koder, eller kodegeneratorer i det hele
taget

Tusind tak for hjælpen!
John

Fra : Lars, 12unlock.dk

Dato : 18-07-05 13:20

"John" <jjensen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> unlocke via datakabel?
>
> (Altså ikke henvisninger til gratis koder, eller kodegeneratorer i det

Der findes mig bekendt IKKE fri software til kabel unlock af Nokia DCT4
eller nyere, billigste box/kabel løsning skønner jeg er for dyr til en
enkelt telefon, det er ikke uvilje mod at røbe noget. Prøveevt at søge på
unlocker på www.dkunlock.dk

--

Mvh. Lars, 12unlock

Web: www.12unlock.dk
Mail: info@12unlock.dk
Mobil: 40 62 90 93

Fra : René Jensen

Dato : 20-07-05 14:34

Fis med dig.... www.tekit.dk er der gratis unlock

Fra : tom jensen

Dato : 20-07-05 19:08

"René Jensen" <rene.jensen(SLET-DETTE)@e-privat.dk> skrev i en meddelelse

> Fis med dig.... www.tekit.dk er der gratis unlock

hej
fis selv.

der blev spurgt om unlockprogram med kabel og det var det lars svarede på
.

mvh tom

Fra : Lars, 12unlock.dk

Dato : 21-07-05 17:32