Andet multimedie
bentjuul 3670
Installere font i CS2
Fra : Brizz

Dato : 17-07-05 22:41

Kan man det?
Har downloadet en font og har den liggende som fontzip-fil

Hvordan gør man?

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 17-07-05 21:53

Brizz skrev:

> Har downloadet en font og har den liggende som fontzip-fil
>
> Hvordan gør man?

Det nemmeste er at pakke den ud og kyle den ind i InDesigns font-
mappe. Hvor den ligger, kommer an på styresystemet, men typisk i
den mappe, hvor InDesign er installeret.

Hvis du gør det på den måde, er fonten kun tilgængelig i InDesign.
Skal den også være tilgængelig for resten af dine programmer, så
skal den installeres i styresystemets fontmappe.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Brizz

Dato : 17-07-05 23:56

Thomas G. Madsen wrote:

> [...]
> Skal den også være tilgængelig for resten af dine programmer, så
> skal den installeres i styresystemets fontmappe.

Takker jeg fandt windows font mappen og lagt den der.
Tak for hjælpen

Mvh Brian
---
www.fotob.dk