Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Opsætning af ATi kort så tv out fungerer k~
Fra : H.S.

Dato : 17-07-05 14:28

Jeg har lige købt et ATI Radeon 9600 pro - med henblik på at kunne afspille
film på min pc, og se dem på mit TV.
Det hele virker fint, men jeg har store problemer med at få konfigureret
grafikkortet korrekt.
Billedet på mit TV er hele tiden justeret forkert, enten sidder billedet for
langt nede på TV'et, så jeg ikke kan læse teksterne, eller også er det for
højt oppe osv osv.

Er der nogen der kan forklare (linke) hvordan jeg kan sætte grafikkortet op,
så billedet passer perfekt på mit TV hver gang ?

Jeg har en 17" TFT som kører 1280x1024 v60hz + et tv som max kan klare
1024x768 v60Hz (det er nok her problemet ligger)

Jeg kører med ATI Catalyst Version 05.6 hvis det betyder noget.