Hvad må man selv lave ?
Fra : Ukendt

Dato : 16-07-05 23:11

Hvad må man egentligt selv lave hvis man vil lave en tilbygning ?

Jeg er klar over vand, el og kloak skal der en aut. til.
Men hvad med resten - er det bare at gå i gang ?

Findes der iøvrigt ikke nogen websider hvor man kan læse om "selvbyggeri" -
altså hvor man kan lære lidt om det ?

Mvh. Allan

Fra : fisherprice

Dato : 17-07-05 10:31

hej,

der er en SBI anvisning der angiver diverse krav og oplyser om
dimensioner mv. - men kun i standardiserede tilfælde! det er anvisning
186 og 189 mener jeg. Og så er der diverse træ-bøger. Bl.a. træ28 om
spær og bjælker.

Ellers er der et hav af prodcenter som på deres hjemmesider angiver
hvorledes netop deres materiale skal monteres osv. Og Rockwool.dk har en
masse oplysninger under deres bygbib.

http://www.kandu.dk/