Sims 2 sprog?
Fra : mtc

Dato : 16-07-05 16:05

Hej,
Mon der er en, der kan hjælpe mig.
Jeg har installeret Sims2 på min datters computer,vi installerede det på
engelsk(så hun kunne lære lidt mens hun spillede men forleden fik hun
sims university, det installerede jeg også, men i farten fik jeg det gjort
på dansk.
så er spørgsmålet kan man lave det om til engelsk, uden at afinstallere det
hele?

Marianne

Fra : Grunt

Dato : 16-07-05 20:02

On Sat, 16 Jul 2005 17:04:39 +0200, "mtc" <mc@z.dk> wrote:
in dk.spil.computer
> [...]
>på dansk.
>så er spørgsmålet kan man lave det om til engelsk, uden at afinstallere det

Hvad siger den til at få den geninstalleret på engelsk, eller er det den part du
ikke vil gøre ? der er måske ikke nogen anden vej. Er addon ikke lagt ind
selvstændigt så den kan fjernes selvstændigt ?