Andet multimedie
bentjuul 3670
Indsætte mærker
Fra : Per Nielsen

Dato : 16-07-05 15:16

Hej
Jeg har scannet et landkort over det vestlige USA ind i psp 8,0 nu vil jeg
gerne kunne sætte Mærker el. "nåle" ved de byer vi var igennem ,
er der nogen der har en ide om hvordan man gør det?

--
MVH
Per Nielsen

Fra : Ricko.

Dato : 16-07-05 17:01

"Per Nielsen" <per_n@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gerne kunne sætte Mærker el. "nåle" ved de byer vi var igennem ,
> er der nogen der har en ide om hvordan man gør det?

Tja en malerklat eller brug ,PSP "Preset sharpe tools, og markere stederne
med pile eller hvad du måtte ønske

Fra : Ricko.

Dato : 16-07-05 17:26

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> "Per Nielsen" <per_n@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Tja en malerklat eller brug ,PSP "Preset sharpe tools, og markere stederne
> med pile eller hvad du måtte ønske
Her er der lige lidt fra det som jeg henviste til