Speedometer-kabel knækker !
Fra : Nielsen

Dato : 16-07-05 12:48

Jeg har før haft problemer, efter jeg har monteret speedometerkabel: Efter
relativ kort tid, måske nogle 100 kilometer, er kablet knækket.

Jeg tror ikke selve kablets kvalitet er årsagen, da det ikke er specielt
billigt, og andre har brugt uden de problemer, jeg har (jeg kører Aprilia
Amico).

Hvad kan der være galt ? Selve monteringen, eller ..?

vh
Jakob Nielsen

Fra : Gubs

Dato : 16-07-05 18:51

"Nielsen" <nielsen81SLETDETTE@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Amico).
>
> Hvad kan der være galt ? Selve monteringen, eller ..?

Det kan være snekken (hedder den ikke sådan) den sidder nede ved forhjulet
hvor kablet monteres. Jeg har fået min skiftet, og der er ikke flere
problemer med kablet.

Gubs

Fra : KlausB

Dato : 02-08-05 21:50

Hey

Det skete os med min New Zip så fik jeg et nyt inderkabel i og det knækkede
så os. Der var et knæk i yderkablet så det knækkede inderkablet.

Såå nyt yder og inderkabel er løsningen for mig

Klaus