SSH
Fra : Jabbe\(4k\)

Dato : 16-07-05 09:10

Er der nogle af jer der kender en dansk side hvor SSH og SSL kryptering
bliver forklaret???

--
Jabbe(4k)
www.jabbe.lir.dk

Fra : Kasper Dupont

Dato : 16-07-05 09:39

"Jabbe(4k)" wrote:

> Er der nogle af jer der kender en dansk side hvor SSH og SSL kryptering
> bliver forklaret?

Hvad regner du lige med at få ud af, at stille det
samme spørgsmål igen?

> ??

?!

Note to self: Don't try to allocate 256000 pages
with GFP_KERNEL on x86.

Fra : Jabbe\(4k\)

Dato : 16-07-05 11:20

> Hvad regner du lige med at få ud af, at stille det
> samme spørgsmål igen?

Sorry læs tidligere indlæg....

--
Jabbe(4k)
www.jabbe.lir.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 16-07-05 09:38

Jabbe(4k) wrote:
> Er der nogle af jer der kender en dansk side hvor SSH og SSL kryptering
> bliver forklaret???

Ikke for at lyde sur, men du spurgte om det samme i går.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Jabbe\(4k\)

Dato : 16-07-05 11:19

> Ikke for at lyde sur, men du spurgte om det samme i går.

Ok den er bare aldrig dukket op må min maskine, så jeg troede at det var
"lost in transaction"....

Må jeg så have lov at spørge om hvad svarene var????
For jeg har den tilsyneladene ikke på min...

Sorry......

--
Jabbe(4k)
www.jabbe.lir.dk