Andet multimedie
bentjuul 3670
photoshop (E3) masker,lagmasker, kanaler
Fra : Stig Petersen

Dato : 15-07-05 19:30

ER der en ,der vil forbarme sig over en synder(Corel)
og med eksempler på anvendelse forklare hvordan man
anvender de nævnte begreber, for jeg har prøvet næsten
alt og det forventede sker ALDRIG
pf tak
sp

Fra : RoJo

Dato : 15-07-05 19:59

On 15/07/05 20:30, in article
42d800ba$0$85630$edfadb0f@dread16.news.tele.dk, "Stig Petersen"
<menstrup60@os.dk> wrote:

> [...]
> og med eksempler på anvendelse forklare hvordan man
> anvender de nævnte begreber, for jeg har prøvet næsten

Hmmm, hvad kan du ikke finde ud af???

Der er RIMELIGT meget at forklare om disse emner, så du må
hellere specificere det lidt.

Hvis du ikke kan finde funktionerne, så kig I hjælpefilen.
Desuden kan du via en søgning på google finde et hav af tutorials.

Men råb højt hvis der er et specifikt problem, så skal jeg nok hjælpe dig.

Mvh RoJo

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 15-07-05 20:06

Stig Petersen skrev:

> ER der en ,der vil forbarme sig over en synder(Corel)
> og med eksempler på anvendelse forklare hvordan man
> anvender de nævnte begreber, for jeg har prøvet næsten
> alt og det forventede sker ALDRIG

Det er et ret omfattende spørgsmål, for lagmasker kan bruges til
mange ting og kanaler til endnu mere. Hvad forventer du, at der
skal ske? Eller med andre ord; hvad ønsker du at opnå? :)

Hvad mener du i øvrigt med Photoshop (E3)? Elements 3, eller?
Elements har mig bekendt ikke kanaler, medmindre det er kommet
i E3, som jeg aldrig har prøvet.

--
Hilsen
Madsen