PDF-dokumenter på server?
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 15-07-05 18:07

Dette er måske ikke lige et html-spørgsmål, men jeg prøver alligevel her:

Jeg har modtaget et antal .pdf-filer, som skal placeres på
svæveflyveklubbens server.

Når jeg åbner dem fra HDen, er der ingen problemer - men når jeg henter dem
fra serveren, gør nogle af dem knuder, à là:

"Kan ikke udtrække den integrerede skrifttype
'IMGAJN+TimesNewRoman, BoldItalic'
Visse tege vises eller udskrivesmuligvis ikke korrekt" - vises i XP/Netscape

eller:

"Unable to extract the embedde font 'EILMPJ+Arial'. Some characters may not
display or print correctly" - vises i (SuSE) Linux/Mozilla (stammer fra
forrige upload, så kan muligvis ikke ses mere?)

Et eks. kan ses på:
http://www.oyfss.dk/Pokaler/200_trek.pdf

Det skal bemærkes, at når man klikker OK til beskeden, vises siderne
tilsyneladende korrekt(?)

Jeg har tidligere uploadet ligende filer uden tilsvarende problemer - så
hvad skal jeg fortælle min 'fil-leverandør'?? :)

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Denn!s H

Dato : 15-07-05 19:51

"Hans Henrik Hansen" <h2vhspam@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Dette er måske ikke lige et html-spørgsmål, men jeg prøver alligevel her:
>
> Det skal bemærkes, at når man klikker OK til beskeden, vises siderne
> tilsyneladende korrekt(?)

Jeg får advarselsboksen både ved linket og hvis jeg gemmer PDF-filen på min
egen harddisk og så åbner den.

> Jeg har tidligere uploadet ligende filer uden tilsvarende problemer - så
> hvad skal jeg fortælle min 'fil-leverandør'?? :)

Få ham til at benytte en mere udbredt font i originaldokumentet, så som
Arial, Courier New, Georgia, Times New Roman, Trebuchet MS, Verdana

eller skal han integrere den brugte skrifttype når PDF-filen genereres.

--

vh
Denn!s H

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 15-07-05 20:48

Denn!s H wrote:
> Få ham til at benytte en mere udbredt font i originaldokumentet, så som
> Arial, Courier New, Georgia, Times New Roman, Trebuchet MS, Verdana
>
> eller skal han integrere den brugte skrifttype når PDF-filen genereres.

Tak for svar - det siger jeg til ham! :)

--
med venlig hilsen
Hans