Problemer i fugtigt/lummert/regnfuldt vejr
Fra : Nielsen

Dato : 15-07-05 16:34

Har netop kørt en tur, men kom ikke helt hjem.

EU-knallerten er en Aprillia Amico, og problemet var at motoren simpelthen
efterhånden begyndte at yde mindre.

Da jeg så stoppede på turen, og ville starte igen, ville motoren ikke
starte. Der kom nogle mindre "eksplosioner" fra udstødningen, og det lød som
om motoren var ved at drukne, selvom jeg ikke gav specielt meget gas.

Problemet har jeg før oplevet (med samme køretøj) for 5-6 år siden, og
vejret var da på samme måde fugtigt/lummert/regnfuldt da det dengang skete.

Hvad kan der være i vejen & hvad kan det mon gøres ?

vh
Jakob Nielsen

Fra : Gubs

Dato : 15-07-05 17:55

"Nielsen" <nielsen81SLETDETTE@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skete.
>
> Hvad kan der være i vejen & hvad kan det mon gøres ?

Det er desværre noget der ofte sker for Aprilia, det er fugten der går i det
elektriske, især tændrørshætten. Prøv og få en tændrørshætte af cilikone sat
på i stedet for. Hjælper det ikke, så kan jeg anbefale at pakke hele
tændrørshætte og tilhørende ledning ind i en gummimand, så er der ikke
overgang mere

Gubs