Puch Maxi 1983 & Benzin
Fra : 4700

Dato : 15-07-05 13:46

Er der nogle der ved hvad tanken på en puck maxi kan indeholde ???

Benzin i normal tank........ ??
Benzin i reservetank........ ??
-----
Benzin ialt ...................... ??

Mvh 4700

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 15-07-05 14:27

"4700" <dsl11380FJERN@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der ved hvad tanken på en puck maxi kan indeholde ???

I min instruktionsbog fra 1977 står der 3,2 liter Benzin og en reserve på
ca. 0,35 liter

mvh tp

Fra : 4700

Dato : 15-07-05 15:31

mange tak, vil det sige at der iant kan være 3,5 l benzin ??

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 15-07-05 15:44

> mange tak, vil det sige at der iant kan være 3,5 l benzin ??

Sådan læser jeg det også, men det er meget dårligt formuleret, jeg checker
lige i mine service meddelser om der er nævnt noget.
mvh tp

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 17-07-05 06:07

> lige i mine service meddelser om der er nævnt noget.
> mvh tp

Og det var der desværre ikke nævnt noget om

mvh tp

Fra : Cacba

Dato : 17-07-05 18:00

> Benzin i normal tank........ ??
> Benzin i reservetank........ ??
> -----

Kør den tør, så kan du se det når du fylder den op...