Billigste flyttekasser
Fra : carsten

Dato : 15-07-05 12:49

Hej NG.
Vi står for at skulle flytte.
Hvor køber man de billigste flyttekasser?

--
Check min hjemmeside: www.nyhedsoverblikket.dk Overskrifter fra forskellige
nyhedsmedier....

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 15-07-05 13:01

On Fri, 15 Jul 2005 13:49:07 +0200, "carsten" <try.to@guess.who>
wrote:

>Hej NG.
>Vi står for at skulle flytte.
>Hvor køber man de billigste flyttekasser?

brugt - f.eks. i dba.dk

Fra : Lars Knudsen

Dato : 15-07-05 13:02

Hej,

wrote:

>Vi står for at skulle flytte.
>Hvor køber man de billigste flyttekasser?

Den Blå Avis

** Lars

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 15-07-05 15:09

"Lars Knudsen" <larsdelete@deletelandligt.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,

> Den Blå Avis
>
> ** Lars

Hvorfor ikke bare køre ned i supermarkedet og få nogle gratis papkasser. Om
jeg begriber hvorfor man kun kan bruge flyttekasser når man skal flytte?
Hilsen Matthias

Fra : Thomas

Dato : 15-07-05 17:50

"Matthias H Matthiessen" <matthiessenSLET@dioder.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor ikke bare køre ned i supermarkedet og få nogle gratis papkasser.
> Om jeg begriber hvorfor man kun kan bruge flyttekasser når man skal
> flytte?
> Hilsen Matthias

Måske fordi at rigtige flyttekasser er i en svær kvallitet der både kan
flytte stor vægt og tåle at blive stablet, selvom de ikke er fyldt rummeligt
ud?

Mvh

Thomas

Fra : Anita

Dato : 15-07-05 19:26

Matthias H Matthiessen wrote:

> Hvorfor ikke bare køre ned i supermarkedet og få nogle gratis
> papkasser. Om jeg begriber hvorfor man kun kan bruge flyttekasser når
> man skal flytte? Hilsen Matthias

Jeg har heller aldrig købt en "rigtig" flyttekasse, selvom jeg er flyttet
nogle gange efterhånden.

Men jeg mener at flyttefirmaer kræver de rigtige kasser, netop for at de kan
stables osv. Så duer det ikke at kasserne er 17 forskellige størrelser.

Venligst Anita

Fra : Kate

Dato : 16-07-05 12:22

"Anita" <anitaoestX@Xgmail.com> wrote in

> Men jeg mener at flyttefirmaer kræver de rigtige kasser, netop for
> at de kan stables osv. Så duer det ikke at kasserne er 17
> forskellige størrelser.

Da jeg flyttede i vinter sagde flyttemanden til mig at han ikke
forsikrede min flytning uden det rigtige flyttekasser.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Lars Knudsen

Dato : 16-07-05 07:48

Hej,

On Fri, 15 Jul 2005 16:09:03 +0200, "Matthias H Matthiessen"
<matthiessenSLET@dioder.dk> wrote:

>Hvorfor ikke bare køre ned i supermarkedet og få nogle gratis papkasser. Om
>jeg begriber hvorfor man kun kan bruge flyttekasser når man skal flytte?

Tro mig - det er meget nemmere når man flytter. Sidst vi flyttede
havde vi i alt cirka 50 flyttekasser

1 - De rigtige flyttekasser kan holde til at blive stablet i
lastbilen, dine glas er ikke pludselig mast flade under en bogkasse

2 - De er ens i størrelsen og kan stables ordenligt

3 - De har bærehåndtag

Jeg gider ikke selv slæbe mig til en skæv ryg, så betaler mig fra den
slags ydelser - og her er den lille omkostning til en bunke rigtige
flyttekasser nok hurtig tjent hjem på sparet tid hos flyttefolkene.

** Lars

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 16-07-05 08:57

> [...]
>>
> Hvorfor ikke bare køre ned i supermarkedet og få nogle gratis papkasser.
> Om jeg begriber hvorfor man kun kan bruge flyttekasser når man skal

Har du _prøvet_ at flytte, hvor du _kun_ brugte flyttekasser?? har du ikke
det, så ved du slet ikke hvad det er du snakker om. Det er simpelthen en
enorm lettelse at pakke bilen, og der kan være noget nær det dobbelte i den,
da man slipper for hele tiden at tage hensyn til hvor de forskellige kasser
skal stå. Jeg har flyttet en del gange efterhånden, og da jeg prøvede at
have flyttekasser, fandt jeg ud af hvorfor man bruger dem!!

Jesper

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 16-07-05 11:50

> Hvorfor ikke bare køre ned i supermarkedet og få nogle gratis papkasser.
> Om jeg begriber hvorfor man kun kan bruge flyttekasser når man skal
> flytte?
> Hilsen Matthias

Efter min kæreste og jeg mødte hinanden, er vi flyttet 3 gange (Vi har snart
4 års dag)

Tilsammen har vi 3000+ bøger, 600 video/dvd film og cirka det samme i cd'er.
Så vi ville ikke kunne undvære rigtige flyttekasser.

VH Pernille

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-05 13:08

Den Sat, 16 Jul 2005 12:49:37 +0200, "Pernille Lauridsen"
<pl@praxis-it.nospam> skrev:

> [...]
>
>Tilsammen har vi 3000+ bøger, 600 video/dvd film og cirka det samme i cd'er.
>Så vi ville ikke kunne undvære rigtige flyttekasser.

Og jeg gætter på at i HAR lært ikke at fylde en flyttekasse helt op
med bøger

--
Jens OZ2JP www.oz2jp.dk
3 out of 4 people make up 75 pct. of the population.

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 16-07-05 11:56

"carsten" <try.to@guess.who> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
> Vi står for at skulle flytte.
> Hvor køber man de billigste flyttekasser?

Hvor bor du??
Jeg ved at på Frederiksberg i Kbh. findes et flyttefirma (Der oxo udlejer
ALT til festen) der sælger nye, let brugte og meget brugte flyttekasser.

Måske andre flyttefirmaer i DK har samme tilbud.

Hvis du vil købe flyttekasser andre steder, så tænk først på hvor tunge ting
der skal flyttes.
Sidst vi flyttede købte vi på tilbud luxus kasser. De holdt til meget og de
skar ikke ind i hænderne.
Desværre løb vi tør for kasser og måtte hente nogen i Silvan (Ca. 10 kr. pr.
stk.) Og de gjorde nas i hænderne. Og gav sig oxo lidt, når der blev stablet
5 andre kasser oven på.

VH Pernille, der har flyttet små 28 gange på 35 år.

Fra : Kate

Dato : 17-07-05 14:06

"Pernille Lauridsen" <pl@praxis-it.nospam> wrote in

> VH Pernille, der har flyttet små 28 gange på 35 år.

Så forstår jeg ihvert fald godt at i foretrækker de rigtige kasser
Jeg har kun flyttet 7 gange i hele mit 41årige liv, de sidste 4 gange
efter jeg er flyttet hjemmefra. Først ved den sidste flytning, hvor jeg
hyrede et firma, fik jeg de helt rigtige flyttekasser. Jeg skule flytte
så langt at jeg fik nogle ret slidte kasser som jeg så måtte beholde.
12 gav jeg videre til en kollega som skulle flytte, 10 har jeg beholdt.
Mente de nok kunne være rare at have til når der skal males og den
slags