Bjørne i Sverige ...mm.
Fra : Thomas H.

Dato : 14-07-05 17:59

Hej,

Kæresten og jeg tager nok et smut til Sverige for at se lidt af naturen, jeg
regner med at vi kommer op et stykke over de to store søer. Jeg kom til at
fortælle at der jo var bjørne deroppe, og så blev hun pludselig bange
....men der er vel ikke rigtig noget at være nervøs for - er der?! Jeg regner
i hvert fald med at de render væk så snart der kommer mennesker, men man kan
selvfølgelig komme til at overraske...

...er der i øvrigt nogle "must see" områder deroppe? Jeg regner med at der er
masser at se på, men det ville da være rart med nogle destinationer.

--
Thomas H. - www.thhe.dk