Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Tv Kort fra Aldi hjælp ???
Fra : KN

Dato : 14-07-05 15:41

Hej ng jeg har købt et tv kort i Aldi jeg kan fint få billeder på og jeg kan
se at tuneren i fm delen også finder stationerne, men jeg kan ikke få lyd ud
af det, jeg har prøvet i 2 forskellige PCer men med samme resultat jeg har
tjekket alle boxe hvor der kunne tænkes at mangle et flueben, jeg har lige
skiftet fra et Hauppauge 350 som har kørt upåklagelig i 2 år på samme pc men
er nu gået i stykker,håber der nogen der kan hjælpe.
Mvh
KN

Fra : Sune Salminen

Dato : 14-07-05 15:43

KN wrote:
> [...]
> mangle et flueben, jeg har lige skiftet fra et Hauppauge 350 som har
> kørt upåklagelig i 2 år på samme pc men er nu gået i stykker,håber

Hvad er det for et?
Det er ikke alle der har check på Aldis knaldtilbud.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Sune Salminen

Dato : 14-07-05 15:43

Sune Salminen wrote:

> Hvad er det for et?
> Det er ikke alle der har check på Aldis knaldtilbud.

Er du sikker på at det ikke skal tilsluttes dit lydkorts AUX-indgang
internt?

-Sune

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-05 16:02

Ja, TV kort skal altid køre deres lyd videre end til lydkortet... Nogen
gange internt og andre gange externt... Med mindre du har en mixer, og
trækker et kabel fra lyd udgangen på TV kortet over til den

Fra : Gubs

Dato : 14-07-05 16:13

> Er du sikker på at det ikke skal tilsluttes dit lydkorts AUX-indgang
> [...]

Jeg har også et TV kort fra Aldi, og jeg glemte at kigge ordentligt efter
om ledningerne sad rigtigt, og ud af det fik jeg ikke nogen lyd

Gubs