Andet multimedie
Q: Geforce 6600 td
Fra : Ukendt

Dato : 14-07-05 15:30

Skal snart modtage en medarbejder pc, bestykket med et Geforce 6600td -
Mener at den havde en core hastighed på 300nhz, hvilket er standard og
iorden, da den forhåbentlig lam clockes en smule op, men memery hastigheden
er på sølle 500mhz - Er det så fordi denne HP Pavelion PC har fået en
særligt neddroslet udgave af 6600 kortet, eller er der en anden grund til at
kortet kører med så dårlig hukommelse ???

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-05 15:37

Hmm... Kan se at der er lidt delte meninger om hvad kortets hukommelse skal
køre med... Nogen steder står der 700.. Endre 550mhz, så....

Hvad er det mest almindelige ???

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-07-05 16:09

"Morten Bo Jensen" <giant[AT]post.cybercity[DOT]dk> skrev:

>Hmm... Kan se at der er lidt delte meninger om hvad kortets hukommelse skal
>køre med... Nogen steder står der 700.. Endre 550mhz, så....

Da næppe i denne her gruppe, herinde drejer det sig om
grafikbehandling på computer og ikke om hardware som grafikkort.

Den rigtige gruppe til dine spørgsmål er

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-05 17:29