Skærme
Fijala 3554
Til Viewsonic VP 201 ejere
Fra : Thomas Antonsen

Dato : 14-07-05 14:29

Hej,

Jeg har på mit arbejde en ViewSonic VP201s skærm, forbundet til et Matrox
P650 AGP grafikkort via DVI. I Internet Explorer 6.0 ser det ud som om
skærmbilledet optegnes i 2 halvdele, hvilket giver en lille forsinkelse, når
man scroller.

I MS Word og Excel optræder fænomenet ikke. Er der andre der kender dette
fænomem, og evt. en kur på, hvad er kan gøres ved det?

VH Thomas

Fra : Hans

Dato : 14-07-05 15:58

Thomas Antonsen wrote:
> [...]
>
> I MS Word og Excel optræder fænomenet ikke. Er der andre der kender
> dette fænomem, og evt. en kur på, hvad er kan gøres ved det?

Slå jævn rulning (blød scrolling) fra i Explorer.

Hans

Fra : Thomas Antonsen

Dato : 14-07-05 19:26

Tak, det virker

VH Thomas

Fra : Flemming Joensson

Dato : 14-07-05 22:53

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> wrote in

> Slå jævn rulning (blød scrolling) fra i Explorer.

Eller brug firefox - det virker også fint :D

Mvh.
Flemming (VP201s)