Hvad sker der ?
Fra : ab©

Dato : 14-07-05 10:02

Når jeg indtaster www.dprewiev.com i min IE / XP får jeg ind imellem denne
side

http://newnet.qsrch.com/dpark?s=dprewiev.com&prt=nn01

et øjeblik efter får jeg siden, som jeg taster ?

ab

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 14-07-05 10:12

"ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> crashed Echelon writing

> Når jeg indtaster www.dprewiev.com i min IE / XP får jeg ind imellem
> denne side
>
> http://newnet.qsrch.com/dpark?s=dprewiev.com&prt=nn01
>
> et øjeblik efter får jeg siden, som jeg taster ?

Tja du skulle sikkert have fat i www.dpreview.com
Bemærk flytning af v og w.

Der findes mange domæner derude som er stavefejl af originale domæner som
henviser til snask, tilbud og porno.

--
Bjarke Andersen

Fra : ab©

Dato : 14-07-05 10:26

> Tja du skulle sikkert have fat i www.dpreview.com
> Bemærk flytning af v og w.

Tak skal du have - ja, det er jo øjnene man først bliver blind på.

ab

Fra : børge askholm

Dato : 14-07-05 10:47

ab© wrote:

> Tak skal du have - ja, det er jo øjnene man først bliver blind på.

Plejer det ikke ellers at være blindtarmen?

Børge

Fra : Calle.

Dato : 14-07-05 22:21

børge askholm wrote:

> Plejer det ikke ellers at være blindtarmen?

Nej den BLIR man ikke blind på, den ER blind!
--
Calle.