Leadtek 6600GT
Fra : Hans

Dato : 14-07-05 00:56

Jeg har fundet et Leadtek GeForce 6600GT som det hurtigste i sin kategori,
men er det også det bedste?

Det eneste krav er, at det skal være certificeret til SLI.

Hans

Fra : Sune Salminen

Dato : 14-07-05 03:20

Hans wrote:
> Jeg har fundet et Leadtek GeForce 6600GT som det hurtigste i sin
> kategori, men er det også det bedste?

> Det eneste krav er, at det skal være certificeret til SLI.
>
> Hans

Findes det ikke med 256MB RAM?

Mit Leadtek 6600GT har 256MB GDDR3 RAM, men det er et AGP kort.

Du kan sikkert se på Leadteks website om det er certificeret til SLI.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Sune Salminen

Dato : 14-07-05 03:30

Sune Salminen wrote:

> Findes det ikke med 256MB RAM?
>
> Mit Leadtek 6600GT har 256MB GDDR3 RAM, men det er et AGP kort.

Jeg bliver ved med at glemme at det er et 6800GT jeg har.

Der er ikke noget 256MB 6600GT på edbpriser..

-Sune

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 14-07-05 09:59

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> crashed Echelon writing

> Der er ikke noget 256MB 6600GT på edbpriser..

Jo der er (3 stk.), koster fra 1752,-

--
Bjarke Andersen

Fra : Hans

Dato : 14-07-05 10:06

Bjarke Andersen wrote:
> "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> crashed Echelon writing

> Jo der er (3 stk.), koster fra 1752,-

Såvidt jeg kan se er der kun et i PCI-Express:

Så er der godt en dual-core model til en helt blød pris:

Hans

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 14-07-05 10:13

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> crashed Echelon writing

> Såvidt jeg kan se er der kun et i PCI-Express:

Sune sagde intet om AGP eller PCI-E, hans sagde blot ingen 256MB 6600GT.

--
Bjarke Andersen

Fra : Sune Salminen

Dato : 14-07-05 10:56

Bjarke Andersen wrote:
> "Hans" <nospam@kvik.org.invalid> crashed Echelon writing

> Sune sagde intet om AGP eller PCI-E, hans sagde blot ingen 256MB
> 6600GT.

Hvis du læser hele tråden skal du ikke lægge meget mere end 2 og 2
sammen for at regne ud at det var PCI-E jeg mente.
Hans skriver i det oprindelige indlæg at det skal være et PCI-Express
kort.

-Sune

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 14-07-05 11:05

> Hvis du læser hele tråden skal du ikke lægge meget mere end 2 og 2
> sammen for at regne ud at det var PCI-E jeg mente.

Jow jow, men det var din post uvedkommende :) Det findes jo.

--
Bjarke Andersen

Fra : Sune Salminen

Dato : 14-07-05 12:14

Bjarke Andersen wrote:
> "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> crashed Echelon writing

> Jow jow, men det var din post uvedkommende :)

Nej...for det var jo et svar til ham!

-Sune