Aprilia Habana Custom
Fra : Lasse

Dato : 13-07-05 22:56

Jeg sidder lidt og kigger efter en Aprilia Habana Custom, men jeg synes godt
nok priserne
ligger højt. Skyldes dette at scooteren er eftertragtet?, er det god
kvalitet? eller hvad skyldes det?.

Det skal lige siges at jeg ikke endnu er den store scooter nørd, men det kan
jo være jeg bliver det hvis
jeg køber en Habana.

Mvh

Lasse

Fra : Kostas

Dato : 14-07-05 12:56

"Lasse" <reiki@heaven.dk> wrote in

> [...]
> kvalitet? eller hvad skyldes det?.
>
> Det skal lige siges at jeg ikke endnu er den store scooter nørd, men

Den er cool og så koster den 19k fra ny. Plus der kører ikke mange af dem
rundt. Jeg har en og er sindsygt glad for den. Det er også min første
scooter. Kører mig de 5 km til arbejde hver dag uden problemer.

Det skal dog siges at den er tung (ca 100 kg) - og hvis man så også selv er
det - så er den ikke for vild Vejles Alper Men der kan selvfølgelig
pilles ved den (jeg ved bare desværre ikke så meget om den del)

mvh

Kostas

Fra : Gubs

Dato : 14-07-05 16:16

"Lasse" <reiki@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kvalitet? eller hvad skyldes det?.
>
> Det skal lige siges at jeg ikke endnu er den store scooter nørd, men det

Jeg sad rent tilfældigt og kiggede på nettet og kom til denne side
http://www.genbrugsvarer.dk/brugte_ting.php?id=4344
Jeg ved så ikke om den er solgt, men det er da en lidt anden pris.

Gubs