Anbefaling af template
Fra : john@hansen.com

Dato : 13-07-05 16:02

Hej

Jeg har et ønske om at lave mig en "professionel" hjemmeside.
Her mener jeg en hjemmeside som skal præsentere mit CV, mine faglige
kvalifikationer, publikationer osv...

Er der nogle som kan anbefale mig en god template som virker professionel
men også har et vist blikfang.

På forhånd tak
John

Fra : Martin Ploug

Dato : 13-07-05 17:47

> [...]
> kvalifikationer, publikationer osv...
>
> Er der nogle som kan anbefale mig en god template som virker professionel

Jeg har lige set et par sider - her i blandt forsangeren fra Love shop Jens
Unmacks side - lavet med noget der hedder Wordpress
http://wordpress.org/ og jeg synes da det ser meget godt ud.
Det skulle også være kommet i en dansk udgave.

Jeg ved ikke, om det er sådan noget du er ude efter.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : john@hansen.com

Dato : 13-07-05 18:31

Martin Ploug wrote:

> [...]
> Det skulle også være kommet i en dansk udgave.
>
> Jeg ved ikke, om det er sådan noget du er ude efter.

Hej Martin

Jo det ser temmeligt spændende ud :)

Tak for svaret og links

Mvh
John

Fra : Henny

Dato : 13-07-05 20:06

"Martin Ploug" <mploug@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://wordpress.org/ og jeg synes da det ser meget godt ud.
> Det skulle også være kommet i en dansk udgave.

Det er jo ikke WordPress, der bestemmer hvordan siden tager sig ud. Det gør
man selv ved at skrive (evt. ændre i) css filen. Jeg har iø selv måttet
oversætte WordPress til eget brug, så hvis den er "kommet i en dansk
udgave", vil jeg gerne vide hvor?

Mvh.

Henny

Fra : Martin Ploug

Dato : 13-07-05 21:08

>Jeg har iø selv måttet
> oversætte WordPress til eget brug, så hvis den er "kommet i en dansk
> udgave", vil jeg gerne vide hvor?

Wordpress på dansk: http://shevy.dk/wordpress-paa-dansk/

- Martin

Fra : Henny

Dato : 13-07-05 21:16

> Wordpress på dansk: http://shevy.dk/wordpress-paa-dansk/

Ok. Han har lavet "den første oversættelse til dansk" i februar 2005. Jeg
lavede min et lille års tid før . Desuden er det kun det, der kan ses på
forsiden, han har oversat - lige som i min oversættelse. Men jeg kunne godt
tænke mig en oversættelse af admin delen også. Gider bare ikke lave den
selv!

Mvh.

Henny

Fra : Martin Ploug

Dato : 13-07-05 18:03

>Jeg har lige set et par sider - her i blandt forsangeren fra Love shop Jens
>Unmacks side - lavet med noget der hedder Wordpress

Ups glemte lige.....adresse tilJens Unmacks er http://www.jensunmack.dk
Jeg har ikke selv erfaring med systemet.

- Martin

Fra : Henny

Dato : 13-07-05 20:08

<john@hansen.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kvalifikationer, publikationer osv...
>
> Er der nogle som kan anbefale mig en god template som virker professionel

Det at låne en template vil jeg ikke tilråde dig. De fleste af de gratis
templates, der er på nettet er frygteligt rodede. Hvorfor ikke lave en selv?
Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvilke kvalifikationer, det er, du skal have
beskrevet, men jeg ville da til enhver tid foretrække originalt arbejde.

Det er såmænd ikke så vanskeligt.

Alternativt kunne du jo bede nogen om at hjælpe dig med at lave et originalt
design.

Mvh.

Henny

Fra : john@hansen.com

Dato : 13-07-05 20:30

> [...]
> arbejde.
>
> Det er såmænd ikke så vanskeligt.
>
> Alternativt kunne du jo bede nogen om at hjælpe dig med at lave et

JA det er jo rigtigt. Derfor er det også mere et spørgsmål om at få lidt
inspiration til et layout.

Mvh

John