Brunch
Fra : Kitti Egevang

Dato : 13-07-05 13:15

Hej Gruppe.

Jeg står og skal lave brunch til en fødselsdag her i august.
Jeg har selvfølgelig en masse ideer til nogle retter.
Men er der mon noget som ABSOLUT SKAL være på brunch-bordet??
Alle forslag er velkomne

Hilsen Kitti.

Fra : Max

Dato : 13-07-05 13:40

Hej Kitti

> Men er der mon noget som ABSOLUT SKAL være på brunch-bordet??

Små stegte pølser, bacon og røræg. Som det søde arme riddere.

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-05 15:35

"Kitti Egevang" <kittiSLET@DETTEmail4us.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe.

> Men er der mon noget som ABSOLUT SKAL være på brunch-bordet??
> Alle forslag er velkomne

Det er jo individuelt, hvad man SKAL have på sit brunchbord ;)

Min brunch skal helst bestå af:

- Små stegte pølser
- Røræg
- Bacon
- Stegte tomater
- Græsk yoghurt naturel med frisk frugt og ahornsirup
- Pandekager med ahornsirup
- Brie
- Godt brød, både rugbrød, groft brød og hvedebrød
- Lidt god pølse, skiveost og syltetøj, samt rigtigt smør. (Altså ikke
Kærgården og lign. blandingsprodukter.)
- Friskpresset appelsinjuice

Tina

Fra : Rikke & Per

Dato : 13-07-05 18:30

"Tina F." <wunjo(a)webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> - Godt brød, både rugbrød, groft brød og hvedebrød
> - Lidt god pølse, skiveost og syltetøj, samt rigtigt smør. (Altså ikke

Og i appelsinjuicen kan man blande champagne, det er dejlig friskt!!

Mvh Rikke

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 13-07-05 16:02

"Kitti Egevang" <kittiSLET@DETTEmail4us.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg har selvfølgelig en masse ideer til nogle retter.
> Men er der mon noget som ABSOLUT SKAL være på brunch-bordet??

Davs Kitti.

Som en anden skriver her i gruppen, så er det meget individuelt hvad man
vælter ud på brunch-bordet.
Her er min liste:

Franskbrød (- bagerens det gode UDEN alle de skide kerner i!)
Rugbrød. Kartoffelrugbrød er guf.
Pandekager
Smør
Blødkogte æg
Nyristet bacon
Do. pølser
Ketchup og sennep til dem der vil ha' det, plus mayo til æggene.
Rå løg
Evt. røræg
Røget laks (- dansk...gider ikke norske burlaks)
Marinerede sild
Røget ål
Flæskesteg (- gerne kold)
Frikadeller - evt. hakkebøffer med bløde løg og smeltet smørsovs til dem der
trænger.
Brun sovs til det lune.

Så burde der være noget alle kan lide.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Sybil

Dato : 13-07-05 18:28

> [...]
> Jeg har selvfølgelig en masse ideer til nogle retter.
> Men er der mon noget som ABSOLUT SKAL være på brunch-bordet??

Hej

Ud over det sædvanlige, æg, bacon, pølser og et godt brød, så er frisk frugt
et must, især hvis vi er mange, så er det hyggeligt at sidde og snakke og
småspise melon og jordbær.
Og så selvfølgelig kaffe, te og forskellige juice.

Majken

Fra : mcloud

Dato : 13-07-05 20:30

Hej Alle
Har i ikke alle glemt den gamle Danske eller jägermeister ?

--
Mvh.
Kim Rasmussen

Fra : Max

Dato : 13-07-05 23:30

Hej Kim

> Har i ikke alle glemt den gamle Danske eller jägermeister ?

Nej, det sprøjt er udeladt med fuld overlæg.

Mvh Max

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 13-07-05 23:43

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> Hej Kim

> Nej, det sprøjt er udeladt med fuld overlæg.
>
> Mvh Max

Subscribe!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Kert Rats

Dato : 15-07-05 14:29

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse

> Subscribe!
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn_DK

Subscribe ??? Hvad betyder det i denne sammenhæng?
Nuvel, de små stegte cocktail-pølser må meget gerne være i baconsvøb. Dét er
mums.
Måske grillede tigerrejer og andre fiske-/skaldyrsretter.

Bedste hilsner

Kert Rats
**********
Live long and prosper

Fra : -V-

Dato : 13-07-05 23:42

Kitti Egevang wrote:
> Jeg står og skal lave brunch til en fødselsdag her i august.
> Jeg har selvfølgelig en masse ideer til nogle retter.
> Men er der mon noget som ABSOLUT SKAL være på brunch-bordet??
> Alle forslag er velkomne

http://www.google.dk/groups?hl=da&lr=&threadm=421e3727%240%2429281%2414726298%40news.sunsite.dk&rnum=6&prev=/groups%3Fq%3Dbrunch%2Bgroup:dk.kultur.mad%252Bdrikke%26hl%3Dda%26lr%3D%26sa%3DG%26scoring%3Dd

-V-