Alternativ til lameller.
Fra : Rikke & Per

Dato : 12-07-05 20:08

I vores hus, er der på førstesalen tre store trekantede vinduespartier.
Disse er p.t. udstyret med lameller, som har set bedre dage og trænger til
udskiftning. Men ærlig talt, så synes jeg, at lameller er lidt kedelige, men
kan ikke finde på nogle alternativer - er der nogen i denne nyhedsgruppe som
har nogle ideer???

m.v.h.
Per

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 12-07-05 20:44

Rikke & Per skrev:

> [...]
> kan ikke finde på nogle alternativer - er der nogen i denne nyhedsgruppe som

Har I ikke mulighed for at tage et billede af et vinduesparti, og
så lægge det ind i fx news:dk.binaer

Det er ligesom lidt lettere at komme med et bud på en løsning, når
man har et billede.

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 13-07-05 08:14

Svend Erik Bertelsen skrev:

> Har I ikke mulighed for at tage et billede af et vinduesparti ...

Ved nærmere eftertanke, misforstod jeg vistnok jeres indlæg? Jeg
troede, det var noget med træværket på den udvendige side ved
vinduespartiet, I ville have lavet noget ved. Så hvis det drejer
sig lamelgardinerne, der skal udskiftes, har jeg ikke meget at øse
af

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Kari Eiffert

Dato : 12-07-05 21:07

Hej.

Hvad med panelgardiner?
http://gardinfagmanden.dk/Gf-filer/panelgardiner/content.html
De skulle være rigtigt gode til store vinduespartier, og der skulle også
være mulighed for at være lidt kreative med forskellige farver o.l
I øvrigt kan de fås til ok priser hos ikea, hvis man da kan lide at handle
der:
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?catalogId=10101&storeId=14&categoryId=10339&langId=-12&parentCats=10119*10339&chapterId=13821&cattype=sub

Håber det kan bruges

Mvh Kari