Andet multimedie
bentjuul 3670
Fy-fy skamme
Fra : Erik D

Dato : 12-07-05 16:51

Min svigerinde ønsker at jeg skal brænde en kopi af mit
billedbehandlingsprogram til hende.
Kan jeg overhovedet det ?
Vil der bliver lukket for at jeg selv modtager f.eks. fejlrettelser fra
leverandøren.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 12-07-05 17:13

"Erik D" <erikdaugaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]
++++++++++++++++++++++

Hej.

Det kommer nok an på hvilken program det drejer sig om (freeware/shareware).

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : Erik D

Dato : 12-07-05 17:16

PSP9

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 12-07-05 18:25

> PSP9
++++++++++++++++

Ja, den går går nok ikke Men det er vel op til din moral.

Fra : Kurt Lund

Dato : 12-07-05 22:19

> [...]

> billedbehandlingsprogram til hende.
> Kan jeg overhovedet det ?
> Vil der bliver lukket for at jeg selv modtager f.eks. fejlrettelser fra

Hvis din svigerinde har så hårdt brug for et billedbehandlingsprogram, så
kunne du da passende anbefale hende ét af de mange udmærkede
freewareprogrammer af slagsen.

Personligt synes jeg faktisk, at hun går lidt over stregen ved at bede dig
om en kopi af et licenseret program.

--
Kurt Lund

Fra : nuno alexandre

Dato : 13-07-05 03:43

Kurt Lund wrote:
> Hvis din svigerinde har så hårdt brug for et billedbehandlingsprogram, så
> kunne du da passende anbefale hende ét af de mange udmærkede
> freewareprogrammer af slagsen.

nemerlig :)
http://www.gimp.org

--
         nuno
"Non-free programs are dangerous to you and to your community.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 13-07-05 02:24

"Erik D" <erikdaugaard@hotmail.com> skrev

>Min svigerinde ønsker at jeg skal brænde en kopi af mit
>billedbehandlingsprogram til hende.
>Kan jeg overhovedet det ?

Spørg i en gruppe, der omhandler piratkopiering eller jura. Denne gruppe er
til diskussion af grafik og ikke kopiering af software.

FUF da.admin.netikette

Claus

Fra : hcma

Dato : 13-07-05 13:44

"Erik D" <erikdaugaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Min svigerinde ønsker at jeg skal brænde en kopi af mit
billedbehandlingsprogram til hende.

sig til hende at kun i stedet kan benytte dette: (GRATIS)
http://www.villysonnichsen.dk/FotoFiltre.html

m v h
hc