Skærme
Fijala 3554
Samsung SyncMaster 997DF ?
Fra : Kim Hansen

Dato : 12-07-05 11:59

Hej!

Jeg har købt en subj. og er ikke helt tilfreds med den.
Hvis skærmen skal køre andre opløsninger end 1024x768 ved 85hz, så får jeg
nogle striber hen over skærmen (lidt som sådan noget magnet påvirkningsnoget
bare uden underlige farver), de kommer både ved højere og lavere opløsning
end de 1024x768, og hvis jeg ændre på frekvensen så bliver der mere eller
mindre mellemrum mellem disse striber. Striberne er ikke vanvittig synlige,
men når man nu har fået øje på dem og de ikke er der i 1024x768 så irriterer
de meget, og det er vel heller ikke normalt, og ikke noget jeg bare skal
lade stå til?

Mvh. Kim

Fra : Leon

Dato : 19-08-05 05:39

Jeg har selv en skærm på mit arbejde, den har to meget små sorte striber
horisontalt hen over skærmen. Da jeg klagede til vores IT afd. fik jeg at
vide at det var normalt for den type skærm.
Min skærm er ikke en Samsung men det kunne være samme fænomen.
Hilsen
Leon