Inet opkobl. flere steder til bærbare?
Fra : Karst B. Smit

Dato : 03-06-01 13:05

Hej

Jeg skal oprette en IP - opsætning til en bærbare således at der kan
opkobles fra 4 forskellige adresser/tlf. nr.

Jeg havde tænkt mig at bruge WOL's A og B nr.

Kan det lade sig gøre hvis situationen er følgende.

Jeg vælger et A nr. på en tlf. som ikke blive brugt til internet.
Derefter et B nr. som tillader at der kan hentes post på mit tlf.nr. Nu
kan der jo tjekkes post via WOL's E-mail service på min maskine.

Kan jeg bare tage min modem ledning ud og bruge den bærbares
modemledning og så kan der opkobles via den bærbare?

mvh. Karst B.

--
Mvh. Karst B.
You moved your mouse. Windows needs to be restarted

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 03-06-01 14:13

Karst B. Smit <kbsmitREMOVE@startrekmail.com> wrote:

> Hej
>
> Jeg skal oprette en IP - opsætning til en bærbare således at der kan
> opkobles fra 4 forskellige adresser/tlf. nr.

Hvis alle 4 adresser er tilkoblet digital central og ikke er hemmelige
vil det være smartest at bruge A-nummer præsentation (vis nummer) for
størst mulige sikkerhed. Telefonnumrene skal indtastet på
registreringssiden og "Jeg ønsker kun at benytte ovenstående numre"
vælges.

Kan dette ikke lade sig gøre skal du vælge "Jeg ønsker at kunne ringe
fra alle numre".

> [...]
> Derefter et B nr. som tillader at der kan hentes post på mit tlf.nr. Nu
> kan der jo tjekkes post via WOL's E-mail service på min maskine.

Du kan kun vælge "A-nummer præsentation" eller ikke!

> Kan jeg bare tage min modem ledning ud og bruge den bærbares
> modemledning og så kan der opkobles via den bærbare?

Jep!

kig på http://www.worldonline.dk/support/faq/1049/a-nummer/a-nummer.html
--
Mvh Michael Tysk-Andersen