Kommer Geforce 7800XXX i AGP
Fra : FB

Dato : 11-07-05 23:02

Hej NG

Kommer de nye geforce 7800 grafikkort også i en AGP udgave?

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 11-07-05 23:47

FB wrote:
> Hej NG
>
> Kommer de nye geforce 7800 grafikkort også i en AGP udgave?
>
> Mvh

så vidt jeg har forstået på det hele, så ja!

Fra : Iddqd

Dato : 12-07-05 06:55

Esben von Buchwald wrote:

> så vidt jeg har forstået på det hele, så ja!

Tænk, jeg har forstået det lige modsat

http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=93361

Der er dog måske en lille chance for at skubbe Nvidia i den retning jvf.
linket til "underskrift" indsamlingen man finder ved klikke på ovenstående.

Mvh

Bruno

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 12-07-05 17:16

"Esben von Buchwald" <use-net@rem_oVe-amokk.dk> wrote in message

> så vidt jeg har forstået på det hele, så ja!

Hvad bygger du det på? NVIDIA har selv ret klart meldt ud, at der ikke
kommer en AGP version. Det eneste man kan håbe på er, at de ser en mulighed
for at kunne øge indtjeningen ved at komme med en AGP version, men p.t. ser
det desværre ikke lyst ud.
---
Mvh
Anders

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 12-07-05 18:08

"Anders Albrechtsen" <someone@unknown.dk> crashed Echelon writing

> NVIDIA har selv ret klart meldt ud, at der ikke
> kommer en AGP version.

Er det Nvidia som bestemmer om producenterne vil smide en PCI-E->AGP Bridge
chip på grafikkort?

--
Bjarke Andersen

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 12-07-05 20:23

"Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message
> "Anders Albrechtsen" <someone@unknown.dk> crashed Echelon writing

> Er det Nvidia som bestemmer om producenterne vil smide en PCI-E->AGP
> Bridge
> chip på grafikkort?

Det vil jeg mene, idet de stiller ret skrappe krav om, at producenterne
anvender referencedesign. Producenterne kan derfor ikke bare modificere
referencedesign efter forgodtbefindende. Men lad os nu se, hvis NVIDIA
lugter øget indtjening, er det da ikke umuligt, at der kommer en AGP
version. Men det er logisk, at producenterne ikke bliver ved med at
understøtte ældre bus-standarder i al evighed, og jeg tror, at AGP er ved at
synge på sidste vers.
---
Mvh
Anders