V: Diana 45 Luftgevær 4,5
Fra : Ukendt

Dato : 11-07-05 21:38

Hvad kan sådan en indbringe hvis man vil sælge den.

Den fejler intet, står som ny.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-05 16:45

> Hvad kan sådan en indbringe hvis man vil sælge den.
>
> Den fejler intet, står som ny.

Er der slet ingen der ved hvad sådan en vil indbringe.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 20-07-05 17:15

"Kimila" <kimila snabel a mail dot dk> wrote in news:42de7168$0$24307
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk in dk.fritid.jagt:

> Er der slet ingen der ved hvad sådan en vil indbringe.

Nu har et 4.5 mm luftgevær ikke den store værdi som jagtvåben, da en
diameter på 5.5 mm er påkrævet for at det kan anvedes til jagt. Det kan være
derfor at der ikke rigtigt er noget bud på hvad det kan indbringe.
Lufgeværer er i dag så billige, at jeg ikke vil sætte næsen op efter alt for
meget.

/Søren Hjelholt