Kromans "Coocker"
Fra : Ukendt

Dato : 11-07-05 21:48

Hej!
I Tv2 Charlie´s program "Kromans mad på 25 min." har de i deres køkken ngoet
de kalder en "Coocker" som en en vandhane med direkte kogene vand. De har
snakket om at den har en 5 l. beholder men har intet nævntom fabrikat eller
købested.
Er der nogen der kender til sådan en ting og ved hvor man kan købe den?

Jeg har kikket på deres hjemmeside og kan kun finde ud af at køkkenet er
leveret af Multiform, men der står inet og hvidevarene osv. og på Multiform
hjemmeside er intet nævnt overhovedet.

Håber nogen kan hjælpe

M.V.H.

G&M

Fra : F.Hansen

Dato : 12-07-05 03:56

"M&G" <MichaelATodc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har kikket på deres hjemmeside og kan kun finde ud af at køkkenet er
> leveret af Multiform, men der står inet og hvidevarene osv. og på

Det kan vi da, den hedder Quooker og her har du en forhandler liste

http://www.quooker.dk/forhandlere/forhandlerliste/

Mvh Finn