Choker til Streetmagic
Fra : KubikH

Dato : 11-07-05 21:20

Hvor finder man sådan en, eller bedre en ombygning til manuel.
Min mangler helt, og Enghave Motor vil have kr. 1610,- for sådan en.
Mvh
Niels

Fra : Henning Lund

Dato : 13-07-05 18:32

KubikH skrev:

> Hvor finder man sådan en, eller bedre en ombygning til manuel.
> Min mangler helt, og Enghave Motor vil have kr. 1610,- for sådan en.
> Mvh
> Niels

Finder en brugt karbunade på det sorte marked, chokere koster kassen fra
nye, jeg ved det da min søns røg af hans karbunade ;o(

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : KubikH

Dato : 13-07-05 18:47

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse

> Finder en brugt karbunade på det sorte marked, chokere koster kassen fra
> nye, jeg ved det da min søns røg af hans karbunade ;o(

> [...]
Hejsa
Ja købte en karbunade MEGET BRUGT, med en næsten ny choker.
Det hed sig at en choker til en PGO passer.
Det ser også rigtigt ud, men den lukker tilsyneladende ikke som den skal.
Den får i hvert fald mere end rigeligt at leve af i tomgang / lav fart.
Mvh
Niels

Fra : Henning Lund

Dato : 13-07-05 19:51

KubikH skrev:

> [...]
> Det ser også rigtigt ud, men den lukker tilsyneladende ikke som den
> skal. Den får i hvert fald mere end rigeligt at leve af i tomgang /

Sidder der en nål i chokerstemplet fra PGOén, eller er den som sædvanlig
smidt væk af den forrige ejer?
Det kommer så også an på om nålen kan lukke tæt, jeg mener PGO har lidt
andre mål end stritten.

Fra : KubikH

Dato : 13-07-05 22:17

> [...]
> smidt væk af den forrige ejer?
> Det kommer så også an på om nålen kan lukke tæt, jeg mener PGO har lidt

Hej
Ja der er en nål i.
Desværre var der ikke noget i ssmén, så jeg kan ikke sammenligne.
Min konklusion er efterhånden at jeg nok køber en "Eftermarkedskarbunade"
Så må vi jo til at bokse med inddysning mm.
Nogle gode forslag til en sådan ??
Den skal ikke være for stor, max 17,5 mm.
Mvh
Niels

Fra : Henning Lund

Dato : 14-07-05 15:52

KubikH skrev:

> [...]
> "Eftermarkedskarbunade" Så må vi jo til at bokse med inddysning mm.
> Nogle gode forslag til en sådan ??
> Den skal ikke være for stor, max 17,5 mm.

Køb en brugt/ny Dellorto 17,5 den kører stritten forrygende med, man
skal bare være lidt kreativ og lave nyt monteringsbeslag til
luftfilteret, da karbunaden ikke har den samme vinkel, den flytter
luftfilteret ca 2 cm.

Fra : KubikH

Dato : 20-07-05 16:14

> [...]
> bare være lidt kreativ og lave nyt monteringsbeslag til luftfilteret, da
> karbunaden ikke har den samme vinkel, den flytter luftfilteret ca 2 cm.

Tak for tippet !
Det vil jeg gøre.
Nu skal vi også have fundet en filterbox, der dæmper bedre end det nuværende
"Stålnetshalløj"

Mvh
Niels