Kopier celle kolonne
Fra : Casper

Dato : 11-07-05 20:54

Har en projektmappe hvor jeg har flere ark. I et af arkene er der nogle tal
for hver måned
som står lodret. Altså hvor januar tallene står i E23 og februar står i E24
osv.

I et andet ark har jeg så et budget der gerne skulle bruge disse tal. Her
står månederne vandret.

Når jeg har lavet den første kæde vil jeg gerne i budgettet bare trække
henad således at cellerne
bliver udfyldt. Derfor satte jeg et $ foran kolonnens bogstav (f.eks.:
$E23), med den hensigt at så ville rækkens
tal blive ændret fortløbende. Men det skete ikke. I stedet blev række
henvisningen den samme i alle
cellerne (altså $E23).

Hvordan får man række tallene til at ændre sig fortløbende når visningen er
vandret men referencen lodret?

Vh.

Casper

Fra : Jørrgen Bondesen

Dato : 11-07-05 21:59

Hej Casper.

Du skal gøre brug af indirekte.
Jeg har sendt dig en lille Excelfil med en "primitiv" løsning, da jeg er for
træt til, at komme med en længere forklaring.

Jørgen Bondesen

Fra : Casper

Dato : 12-07-05 00:20

"Jørrgen Bondesen" <bondesen@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Casper.
>
> Du skal gøre brug af indirekte.
> Jeg har sendt dig en lille Excelfil med en "primitiv" løsning, da jeg er
> for træt til, at komme med en længere forklaring.

Hej Jørgen

Tak for svaret. Desværre blev min hotmail så bombarderet med spam at jeg
satte det strengeste filter på så
kun godkendte afsendere kommer ind.

Men du må meget gerne sende filen til min anden adresse: cjj_NO_SPam@ipdc.dk

Tak.