Nokia 3510i
Fra : Jørn Christensen

Dato : 10-07-05 00:33

Hej!
Jeg er indehaver af en Nokia 3510i.
Telefonen skriver "Telefonbegrænsning slået til" og derefter "angiv
begrænsningskode".
Problemet er at jeg ikke kan huske koden .
Skal telefonen opdateres Hvad gør jeg.
Hilsen Jørn.

Fra : DirectX

Dato : 10-07-05 22:57

"Jørn Christensen" <svingelbjerg@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> begrænsningskode".
> Problemet er at jeg ikke kan huske koden .

Det betyder såmænd at din telefon er sim låst, så det er ikke en kode du har
sat ind
Du kan gøre 2 ting for at få den unlocked, enten brug en gratis side, eller
gå til en unlocker

Mvh
C@ss

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 11-07-05 08:42

"DirectX" <stendrup@REMOVEvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> har
> sat ind
> Du kan gøre 2 ting for at få den unlocked, enten brug en gratis side,

3 ting hvis telefonen er over ½ år gammel - henvende sig til det teleselskab
mobilen er købt igennem og få koden til at låse den op med.

--
/Steen

Fjern alt til og med sidste underscore for mail