Hvordan: Eget kalender-layout
Fra : Hans

Dato : 09-07-05 20:18

Hejsa
(nu vover jeg indlæg her, det gav ikke rigtig noget i dk.edb.tekst)

Jeg er ved at lave et standard kalenderblad til udskrift, med en masse
foretrykte ting, passende til mit personlige behov.
Jeg har aldrig fundet et kalender-program der tilfredstiller mine behov for
costum layout.
Nu har jeg så lavet et ark i publisher, men øverst ville jeg jo gerne have
"Lang dato" "Uge nr" mv.
Jeg skal jo udskrive en periode af gangen, så det skal blive noget med at
jeg sætter første ark til en dato (ikke nødvendigvis dags dato) og så
udskrives følgende datoer fortløbende (funktionen skal altså vide der er 7
dage i en uge o.s.v.)

Kan det laves i publisher? Jeg har også kigget på excel, men lige langt er
jeg kommet.

Håbe nogen kan hjælpe, hvis ikke med office-programmerne, så med henvisning
til et kalender program der tillader mine behov (i stedet for "linier med
klokkeslet" vil jeg have kasser med f.eks. "Aftaler Arbejde" "Aftaler
Privat" "Skal gøres i dag" "Indkøbes" og hvad man ellers kan finde på.

mvh hans

Fra : winetaster

Dato : 14-07-05 10:54

Jeg kan lave noget Excel/vba, der skifter dato på hver side,
og hvor du så selv kan komponere siden i Excel -eller du kan
først printe blanke ark ud, kun med datoer, som du så
gen-printer i Publisher.

Var det noget ?
Mvh W.

http://www.kandu.dk/

Fra : Hans

Dato : 24-07-05 20:00

"winetaster" <winetaster.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og hvor du så selv kan komponere siden i Excel -eller du kan
> først printe blanke ark ud, kun med datoer, som du så

Jeg har fået outlook til at udskrive dagsformat uden klokkeslæt ved at sætte
tiden fra 00.00 - 00.01. Så kører jeg mit publisherdokument ud ved at
genprinte på ark. Det krævede lidt tilpasning og tar lidt tid.
Tak for tilbudet, ellers.
mvh Hans