Stalker snart på gaden igen
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 03-06-01 13:04

Hejsa..

Donati sender mig nye dele på Onsdag når posthuset åbner. Ingen problemer
der. Han har erstattet de dele, som ikke længere virkede. Fair nok service,
synes i ikke? Det eneste der var, var en pejlstang som ikke kan fås løs. Så
jeg måtte købe en ny krumtappe. Så der kommer en Polini til mig. Og så
kommer der også en Corsa cylinder , JUHUU!!!!!! (har betalt prisforskellen
mellem sporrt og corsa for den).
Så alt i alt synes jeg Donati og scooter-racing.dk yder glimrende service.

Så nu er opsætningen snart som følger :

Polini Corsa Cylinder
17,5 mm Dell'Orto Kaburator
Polini Gearing
LeoVinci ZX udstødning
Polini Racing Krumtappe.

Mon ikke lortet kommer til at køre fint ?

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : Søren Houmark

Dato : 03-06-01 13:08

[hæksaks]

>Polini Corsa Cylinder
>17,5 mm Dell'Orto Kaburator
>Polini Gearing
>LeoVinci ZX udstødning
>Polini Racing Krumtappe.
>
>Mon ikke lortet kommer til at køre fint ?

Bedre med en anden udstødning....ZX skulle være ret blastende på corsa!

/Free

Fra : RpR

Dato : 03-06-01 13:24

> Bedre med en anden udstødning....ZX skulle være ret blastende på corsa!

ZX er belastende på alt andet end lovlig cylinder =)

På med Nardo...

Rygtet siger at West Import vil til at sælge dem for 800,-(!)

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 03-06-01 18:24

"Søren Houmark" <I.D.I.O.T@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [hæksaks]

> Bedre med en anden udstødning....ZX skulle være ret blastende på corsa!

Det afhænger jo så af hvilken motor man kører med, ikke? Minarelli og
LeoVinci kan ikke så godt sammen
Men på Piaggio er det udemærket !

/Thomas

Fra : Søren Houmark

Dato : 05-06-01 19:27

Jeg tror mere det er mærket/størelsen på cylinderen

/Free

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 05-06-01 20:33

"Søren Houmark" <I.D.I.O.T@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror mere det er mærket/størelsen på cylinderen

Hvad er det du svare på ? Det er mig går jeg ud fra, men jeg er langt fra
sikker. Prøv lige igen !

Hilsen Thomas

Fra : Søren Houmark

Dato : 05-06-01 21:43

kunne godt se den post var lidt svær at se sig ud af...

Du siger at du tror det er selve motoren(mærke) der har noget at gøre med,
god/dårlig ZX udstødningen er på en scooter

Jeg mener det har noget at gøre med, hvilke kit, udstødningen er lavet
til....eks. Polini Sport - eller Evo 70 ccm

/Free

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 05-06-01 22:15

> [...]
>
> Jeg mener det har noget at gøre med, hvilke kit, udstødningen er lavet
> til....eks. Polini Sport - eller Evo 70 ccm

Den er lavet til 70ccm. Det er lidt svært at finde ud af hvor mange omdr.
den arbejder bedst ved på nogen sider.
Men motoren spiller også ind. Der er forskel på om det er en Piaggio eller
Minarelli motor den sidder på!

/Thomas

Fra : RpR

Dato : 05-06-01 23:39

> [...]
> den arbejder bedst ved på nogen sider.
> Men motoren spiller også ind. Der er forskel på om det er en Piaggio eller

Se, nu har jeg jo været dum nok til at købe en helt ny ZX engang, og i
papirerne stod der at den var beregnet til at forbedre standardmotoren
ydeevne. Jeg kender ikke lige nogen knallerter med mere end 50cc som
standard =)