er her en som kender togtider
Fra : hyggesen

Dato : 09-07-05 19:12

Hejsa
JA jeg er ikke sikker på at det her er rigtigt
men da jeg ikke kunne finde et bedre sted at
spørge så gør jeg det her,og undskylder hvis det er forkeret sted
Men min kone skal rejse fra ringsted til næstved og retur på arnejde hun
skal være i næstved station klokken 7 om morgenen og køre retur klokken
ca.16.00
skulle her være en som kunne fortælle mig om der kører tog.og hvor man evt
kunne finde togtiderne
Jeg har prøvet efter bedste evne at gøre det i dsb.dk
Men kunne ikke finde rundt i det

Ha en god dag alle sammen og husk at hygge jer

Fra : Gitte

Dato : 09-07-05 19:22

Prøv rejseplanen.dk
Gitte

Fra : Fatter Brik

Dato : 09-07-05 20:57

Afgang fra Næstved 6:36 ankomst Ringsted 6:50

Afgang fra Ringsted 16:21 ankomst Næstved 16:39

:)

Fra : hyggesen

Dato : 12-07-05 14:33

"Fatter Brik" <Fatter@brik.dk> skrev i en meddelelse
> Afgang fra Næstved 6:36 ankomst Ringsted 6:50
>
> Afgang fra Ringsted 16:21 ankomst Næstved 16:39
>
> :)
>Tak skal i ha
det var dejligt at finde ud af det :)