Red Alert 3?
Fra : Kim1

Dato : 09-07-05 18:24

Jeg har hørt en fugl synge om at Red Alert 3 skulle udkomem på et tidspunkt
Er der noget der vede mere? Vis ja fortæl fortæl!!

Fra : Brian Lund

Dato : 09-07-05 18:41

> Jeg har hørt en fugl synge om at Red Alert 3 skulle udkomem på et
tidspunkt
> Er der noget der vede mere? Vis ja fortæl fortæl!!

http://www.redalert3.com/ er allerede registreret af EA, så det kunne
ihvertfald tyde på at de har en plan om at lave en 3'er... Men siden vi ikke
har hørt noget endnu skal du nok regne med at der går mindst 1-2 år inden
det er på markedet!

Brian

Fra : Laziter [9440]

Dato : 09-07-05 21:42

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
ikke
> har hørt noget endnu skal du nok regne med at der går mindst 1-2 år inden

EA Games har også bekræftet at de er igang med RA3:
http://www.cncnz.com/games/ra3/
Men hvornår det udkommer står i det uvisse.
Det bliver dog spændende at se om de beholder den gamle grafik motor eller
om de fortsætter med Generals motoren.
Personlig håber jeg på at de beholder den gamle grafik motor, den synes jeg
bedst om

Mvh
Benjamin

Fra : Kim1

Dato : 10-07-05 19:03

kunne forstille mig det fortsatte i Red Alert genren, istedet for
Generals...

Fra : Casper Bang

Dato : 10-07-05 21:01

> kunne forstille mig det fortsatte i Red Alert genren, istedet for
> Generals...

Hvorfor egentligt?
Generals og Red Alert ligner jo hinanden så utroligt meget i forvejen...
bortset fra at Generals har bedre grafik.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 10-07-05 22:05

"Casper Bang" <bang_casper@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor egentligt?
> Generals og Red Alert ligner jo hinanden så utroligt meget i forvejen...
> bortset fra at Generals har bedre grafik.

Ja bedre 3D grafik..
Men ellers har de 2 spil ikke ret meget til fælles, Generals synes jeg er
for svag pga. for lette missioner, der er ikke rigtigt nogen udfordring i
spillet.
Jo hvis man smider Zero Hour ind så får man lidt mere at se til, men de er
nu også rimeligt lette at få overstået.
Af alle C&C spillene synes jeg at Tiberian Sun er bedst, det eneste jeg godt
kunne bruge i det spil er RA2's interface med grupperinger af bygninger og
enheder.
Nåja, klassikeren C&C Gold i Dinopark mode er nu også ganske fornøjeligt

Mvh
Benjamin

Fra : Casper Bang

Dato : 10-07-05 22:53

> Men ellers har de 2 spil ikke ret meget til fælles, Generals synes jeg er
> for svag pga. for lette missioner, der er ikke rigtigt nogen udfordring i
> spillet.

Det er jo derfor der skal laves en RA3 oven på det :)
Gameplayet er det samme - RA3 skal så bare have sine egne units, maps og
missioner - så har du et nyt spil.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 11-07-05 01:18

> Det er jo derfor der skal laves en RA3 oven på det :)
> Gameplayet er det samme - RA3 skal så bare have sine egne units, maps og
> missioner - så har du et nyt spil.

Nah, jeg kan bedre lide den gamle grafik, måske er jeg bare for gammeldags
men jeg synes den var bedre og lettere at overskue

Mvh
Benjamin

Fra : Kasper Aae

Dato : 12-07-05 13:31

On Mon, 11 Jul 2005 02:18:12 +0200, "Laziter [9440]"

>Nah, jeg kan bedre lide den gamle grafik, måske er jeg bare for gammeldags
>men jeg synes den var bedre og lettere at overskue

Det nye spil kommer helt sikkert ikke til at køre på den gamle
grafikmotor. Jeg tror ikke engang det bliver Generals motoren, hvis
spillet først udkommer om et par år, men i stedet en forbedret
3D-motor.

--
Kasper Aae

Fra : PerX ...

Dato : 10-07-05 00:11

In article <42d00a78$0$186$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
kladeNOSPAM@tiscali.dk says...
> Jeg har hørt en fugl synge om at Red Alert 3 skulle udkomem på et tidspunkt
> Er der noget der vede mere? Vis ja fortæl fortæl!!

Vi kan allerede nu fortælle at den kommer til at hakke helt vildt selv
på en pentium 5 og websitet bliver lavet i flash med så små bogstaver at
alle over 15 godt kan give op.

;)

Fra : hindkaer.dk

Dato : 17-07-05 15:36

December 2004 udsendte EA et nyhedsbrev, hvori de bl.a. løfter lidt af
sløret for at det nye C&C spil benytter en modificeret version af
SAGE-grafikmotoren benyttet i Generals og Lord of The Rings: Battle for
Middleearth.

Hindkaer
http://www.hindkaer.dk
Dansk side om C&C