Koffeinfri Cola?
Fra : Thomas Frandzen

Dato : 09-07-05 14:46

Jeg kan ikke tro, at det skulle være totalt umuligt at skaffe koffenfri Coca
Cola (Light) i Danmark - men indtil videre har min søgen ikke båret frugt.
Nogle idéer? Bestilling fra Tyskland? Eller?

-Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-05 15:40

> [...]
> Cola (Light) i Danmark - men indtil videre har min søgen ikke båret frugt.
> Nogle idéer? Bestilling fra Tyskland? Eller?

Jo, det er umuligt at få koffeinfri cola i DK. Man har kunnet få det, men
det blev taget af markedet efter et par år, der var åbenbart ikke nok salg i
det.

Så ja, du er nødt til at få det andetsteds fra, fx. Tyskland, hvor jeg ved
man kan få det i flere varianter.

Louise

Fra : Jakob

Dato : 11-07-05 22:49

> Jeg kan ikke tro, at det skulle være totalt umuligt at skaffe koffenfri
> Coca Cola (Light) i Danmark - men indtil videre har min søgen ikke båret
> frugt. Nogle idéer? Bestilling fra Tyskland? Eller?

- Kan du så ikke ligesågodt drikke vand...? Ingen koffein, ingen sukker
(ingen smag...)

--
Hilsen Jakob