Granitskærv..hvor ?
Fra : Susanne Colsted

Dato : 09-07-05 10:56

Vi skal ha' granitskærv i indkørselen. Vi har en lastbil til rådighed, men
hvor afhenter vi det billigst ? Vi bor i 3000 Helsingør.

--
Hilsen Sus

Fra : Andersen

Dato : 09-07-05 11:14

Hejsa

På Havnen i Holbæk Har de en masse i granit
alle farver og størrelser.

Vi har lige fået Svenskrød i 8/11 str.
Til 230 kr pr tons

Firmaet hedder Holship Holbæk

Mvh Hans Nykøbing Sj.
"Susanne Colsted" <susanne_colstedbørslettes@tdcspace.dk> skrev i en
meddelelse news:42cf9f43$0$161$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : martin r

Dato : 09-07-05 12:44

Ja der er et bredt sortiment på havnen i holbæk, syns også at priserne er
fornuftige

MVH

Martin

martin.r-snabela-nyka.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-05 21:25

> Vi skal ha' granitskærv i indkørselen. Vi har en lastbil til rådighed, men
> hvor afhenter vi det billigst ? Vi bor i 3000 Helsingør.

SA Granit i Nordhavnen - Østerbro

Mvh. Allan

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-05 21:27

Vi skal ha' granitskærv i indkørselen. Vi har en lastbil til rådighed, men
> hvor afhenter vi det billigst ? Vi bor i 3000 Helsingør.

Eller prøvestenen : http://www.stenoggrus.dk/granit.htm

Mvh. Allan