Problemer med MS word 2003.
Fra : alfex[6705]

Dato : 08-07-05 22:06

Jeg har kommet til at slå en funktion til i word, som gør at jeg ikke kan
markere et tekst-stykke og trykke på erase... Det er ret irriterende at jeg
bliver nød til at bruge "del"- knappen istedet for ...

Samme problem sker når jeg feks markere et tekst-stykke og vil overskrive
noget nyt tekst; altså det stykke som burde være "overskrevet" er der
stadig, plus det tekst som jeg lige har skrevet, selvom det stykke tekst som
jeg har markeret burde være slettet...

Håber i forstår mit problem :)

mvh Joseph.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 09-07-05 00:09

Du skal nok ind under Funktioner-Indstillinger-Rediger og se på dine
indstillinger.
Du har formentlig fået fjernet fluebenet ud for Ny tekst erstatter markeret.
Er eraseknappen lig med backspace?

Kurt

Fra : alfex[6705]

Dato : 10-07-05 15:28

> Du skal nok ind under Funktioner-Indstillinger-Rediger og se på dine
> indstillinger.

Ja!, du har ret .... tak skal du have.. det har været fandens irriterende
ikke kunne slette ..
> Du har formentlig fået fjernet fluebenet ud for Ny tekst erstatter
> markeret.
> Er eraseknappen lig med backspace?

Ja, det er backspace :P kunne bare ikke lige huske hvad knappen hed hehe :)

mvh Joseph