flyvemyrer i huller mellem fliserne
Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 08-07-05 20:27

Jeg har gården fuld af flyvemyrer. De bor tilsyneladende i en række huller
mellem fliserne.

Hvordan kommer jeg dem bedst til livs? Kan man hælde noget ned i hullerne?

VH
Jakob

Fra : Max

Dato : 08-07-05 20:52

Hej Jakob

> Jeg har gården fuld af flyvemyrer. De bor tilsyneladende i en række huller
> mellem fliserne.
> Hvordan kommer jeg dem bedst til livs? Kan man hælde noget ned i hullerne?

Flyvemyre er et forbigående problem, det er den måde myrene spreder sig
på, så hvis du ikke vil have flyvemyre må du bekæmpe myrene, og det gøres
med diverse myremidler.

Mvh Max

Fra : Madsen

Dato : 08-07-05 20:41

On 8 Jul 2005 21:27:10 +0200, "Jakob Aagaard Harder"
<jharder@mailme.dk> wrote:

>Hvordan kommer jeg dem bedst til livs? Kan man hælde noget ned i hullerne?

Kogende vand er både nemt, billigt effektivt og miljøvenligt.

Mvh Mads

--
Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely
in a pretty and well preserved body, but rather, skid in broadside,

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 08-07-05 20:46

"Jakob Aagaard Harder" <jharder@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mellem fliserne.
>
> Hvordan kommer jeg dem bedst til livs? Kan man hælde noget ned i hullerne?

måske ikke miliøvenligt men flydende toiletrens er det jeg har bedst
erfaring med
--
Hilsen Gilbert
( . ) ( . )

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-05 23:00

> [...]

> mellem fliserne.
>
> Hvordan kommer jeg dem bedst til livs? Kan man hælde noget ned i hullerne?

Kogende vand.
Indedøre kan fluegift anvendes.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt: Quiz om hunde + galleri

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 09-07-05 00:33

Tak - prøver først med kogende vand.

Fra : Lars Clement

Dato : 11-07-05 08:04

Lidt ormemiddel til dyr rørt op med vand og sukker snupper kræene.Blandingen
sprayes ud der hvor de færdes.
Den eneste risiko for dyr og mennesker, er at de ikke får orm. Jeg har selv
brugt det i mange år mod myrer og det virker !!

Lars Clement

Der sættes " Lars. " foran
Clement@c.dk