Hjælp til unlock af 6610i
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-07-05 20:17

Min søn har lige købt en Nokia 6610i, som er låst til TDC's net.
Ham som han købte den af, skulle så lige låse den op med nogle koder fra
nettet, med det resultat at telefonen nu er helt låst (efter vistnok 5 fejl
forsøg).
Der er et USB kabel (DKU-5) med til telefonen, så den kan tilsluttes en PC,
men er det muligt at unlocke telefonen ved hjælp af dette kabel ?
I så fald, hvilket software skal der bruges og hvordan gøres dette ?

Alternativet er at min søn lader handelen gå tilbage, men ham som han købte
den af, har allerede brugt pengene (til en ny telefon) og kan derfor ikke
betale tilbage med det samme

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - ingen Formel 1 videoer

Fra : Th Frydensberg

Dato : 08-07-05 21:01

Per Beer Hansen wrote:

> Min søn har lige købt en Nokia 6610i, som er låst til TDC's net.
den skal unlockes med et andet, kabel find en unlocker her
http://www.dkunlock.dk/

Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 09-07-05 07:34

www.tekit.dk eller en af de andre online unlock kode leverandører

Fra : DirectX

Dato : 09-07-05 09:35

> [...]
> men er det muligt at unlocke telefonen ved hjælp af dette kabel ?
> I så fald, hvilket software skal der bruges og hvordan gøres dette ?
´
Nej du kan ikke unlocke med at DKU5 kabel, der skal en unlockbox til for at
åbne den
Det koster små 100 kr at få gjort ved at unlocker ( husk brug en der giver
garanti på deres arbejde )
Hvis i ikke ønsker at benytte denne metode, vil jeg da gerne købe telefonen

Mvh
C@ss

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-07-05 16:43

DirectX wrote:
> [...]
> giver garanti på deres arbejde )
> Hvis i ikke ønsker at benytte denne metode, vil jeg da gerne købe

Tak for svarene allesammen, vi har nu fået den låst op (kostede 100,- kr.).
Men min søn (og heller ikke jeg) kan ikke få forbindelse melle telefonen og
PC'eren via DKU-5 kablet.
Jeg har forsøgt at lægge forskellige drivere ind, uden held og sågar hentet
nogle fra Nokia's egen side og de virker heller ikke
Er kablet mon defekt (er helt nyt) eller hvad gør vi forkert ?