Erfaring med Kvadrat huse
Fra : Dan Andersen

Dato : 08-07-05 18:25

Hejsa,

Vi overvejer at købe et hus fra www.kvadrathuse.dk og i den forbindelse vil
vi da
gerne høre hvilke erfaringer folk har med disse huse...

Holder prisen eller stiger det meget inden byggeriet er færdig..?

Problemer med konstruktionen, materialerne m.v..

Også gerne positive erfaringer tak
Jeg har ikke kunne finde eksempler på folk som har fået et hus fra dem
bygget, så det ville være fedt med lidt erfaring herinde fra..

M.v.h

Dan Andersen

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 08-07-05 18:55

"Dan Andersen" <dan_andersen@FjernMigpost.cybercity.dk> writes:

> Holder prisen eller stiger det meget inden byggeriet er færdig..?

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilken pris I har fået opgivet,
altså nøglefærdigt. Ikke at jeg har nogen erfaring, bare ren
nysgerrighed.

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Dan Andersen

Dato : 08-07-05 19:18

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message

> Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilken pris I har fået opgivet,
> altså nøglefærdigt. Ikke at jeg har nogen erfaring, bare ren
> [...]
1200000 for grund huset hvad det så end er..

/Dan