Battlefield 2 / systemkrav - ( Part 2 )
Fra : Palle

Dato : 08-07-05 13:33

Jeg er efterhånden blevet bedre til at takle det BF2
mht. min forrige tråd.
Af en eller anden grund kan jeg godt lide opløsningen 1600 X 1200 , så
hvorfor egentlig blive ved med den hvis det halter med opdateringen osv
kunne man så spørge sig selv !
Når nu det køre fint i Halflife 2 , så burde det også kunne lade sig gøre
i BF2. ( ikke nødvendigvis naturligvis )
Det slog mig dog at opløsningen på 1200 X 900 ikke gjorde meget bedre ,
så jeg sprang tilbage i 1600 X 1200 og legede dernæst doktor inde i VIDEO
config. sektionen.

Har du denne pc config:

ASUS P4P 800-E Deluxe.
Club 3d Radeon x800 Pro.
Pentium 4 - 3.0 GHZ.
1 GB. Kingston Value ram.

Men hvor det driller i en opløsning af 1600 X 1200 !

Jeg nedprioterede ( TEXTURE ) fra HIGH til MEDIUM
+ den underneden - ligeledes MEDIUM.
Ellers er alt andet i HIGH + 6 i ANTIALIZING

Der kom mere ro over HD'en pga. af den lille ændring.
Den køre i ny og næ , men ikke til gene mere.
Det er dog fortsat lige en tand for lidt med 1 GB ram - det er her
skoen trykker...... 1 GB. mere er under overvejelse.....

Palle.......

Fra : Palle

Dato : 08-07-05 14:06

Palle <H@dk.com> wrote in news:Xns968D9416F6465HPdkcom@62.243.74.162:

> [...]
> Det er dog fortsat lige en tand for lidt med 1 GB ram - det er her
> skoen trykker...... 1 GB. mere er under overvejelse.....

PS.
Er det muligt at lave screenshots i BF2 , sådan uden at hoppe ud af
spillet hver gang man har lavet et via. print screen tasten. !!

Til tider har det lykkedes mig at nærmest svæve rundt i luften hvor jeg
end havde lyst - f.eks helt op i skyerne hvor jagerne leger tafat - det
er for skummelt , og i den forbindelse har jeg haft en hvis trang til at
lave screenshots af nogle slag fra en helt ny vinkel.

Når man dør , og der hvor man ser kortet hvor i man vælger et nyt sted at
starte fra , klikker jeg kortet væk + trykker space.
Det sker at jeg nu får muligheden for at være usynlig for fjenden og kan
svære rundt - lavt som højt - en lidt spøjs fornemmelse.
Men ikke fysisk til stede i spillet , for ellers ville man være en rigtig
iriterende modstander. !! ))))

Palle..........

Fra : BuFFerz

Dato : 08-07-05 19:00

> PS.
> Er det muligt at lave screenshots i BF2 , sådan uden at hoppe ud af
> spillet hver gang man har lavet et via. print screen tasten. !!

Hver gang du trykker på print screen tasten gemmes billedet i din dukument
mappe under battlefiel2

> [...]
> er for skummelt , og i den forbindelse har jeg haft en hvis trang til at
> lave screenshots af nogle slag fra en helt ny vinkel.

Hvis du vil det kan du bare afspille kampen igen eller selv optage en demo
som kan afspilles senere hvor du kan svæve over alt og se din egen kamp fra
andre vinkler.

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Palle

Dato : 10-07-05 22:06

"BuFFerz" <fiktiv@email.fiktiv> wrote in

> [...]
>
> Hvis du vil det kan du bare afspille kampen igen eller selv optage en
> demo som kan afspilles senere hvor du kan svæve over alt og se din

Tak for hjælpen , jeg fandt mine screenshots i god behold.
Dog er jeg ikke lige med omkring det at optage mens man spillet , for
derefter at se det igen fra flere vinkler - lyder smart , men hvordan !

Palle........