Lille motor
Fra : Ukendt

Dato : 07-07-05 20:52

Hej!

Mon der er nogen af jer, der ved hvor man kan finde sådan en motor som denne
her? Jeg har lavet en kran til min kamera og har brug for at kunne
panorere...

http://www.homebuiltstabilizers.com/MembersRigs/Jibsncranes/carloscamarena/m
ain/carloscamarenapics5.jpg

Fra : Jørgen

Dato : 07-07-05 22:11

jacob skrev:
> [...]
>
> Mon der er nogen af jer, der ved hvor man kan finde sådan en motor som denne
> her? Jeg har lavet en kran til min kamera og har brug for at kunne

Linket kan ikke læses

Jørgen s

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-07-05 11:58

"Jørgen" <js2@c.dk> wrote in message

http://www.homebuiltstabilizers.com/MembersRigs/Jibsncranes/carloscamarena/m

> [...]

Så prøv det her:
http://shor.ter.dk/272507910

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : martin bjerre

Dato : 08-07-05 19:51

> "Jørgen" <js2@c.dk> wrote in message

> denne

Prøv i en modelforretning, der hvor de sælger alt muligt til modelbyggere.
Der findes små motorer med indbygget gear til modelbyg.

Martin

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-05 20:10

"martin bjerre" <martin.bjerreNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv i en modelforretning, der hvor de sælger alt muligt til modelbyggere.
> Der findes små motorer med indbygget gear til modelbyg.
>
> Martin

Hej
Motoren på linket ligner en Stepper motor
dvs en motor der styres via speciel elektronik, og kører i meget små step
o,9/1,8grad pr puls..
Det er fx sådan een der styrer hovedet i en printer..
Har for nylig været diskuteret i dk.elektronik
mvh
Preben