Macspil.dk opdateret
Fra : Peter Perlsø

Dato : 03-06-01 12:11

Nu begynder der at ske noget - hvis du har interesse i mac-spil, så skal
du besøge:

http://www.macspil.dk

Nu!

--
- Peter
http://haxor.dk - Mac news portal

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 04-06-01 17:51

Peter Perlsø <ANTISPAMh@haxor.dk> wrote:

> Nu begynder der at ske noget - hvis du har interesse i mac-spil, så skal
> du besøge:
>
> http://www.macspil.dk

Fint arbejde, men er der ikke noget med, at Need for Speed II Special
Edition er droppet til Mac?

--
René

Fra : Peter Perlsø

Dato : 05-06-01 00:00

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> Fint arbejde, men er der ikke noget med, at Need for Speed II Special
> Edition er droppet til Mac?

Var det det? Godt nok kan jeg ikke se det hos MacGame.dk, men jeg har da
set det på en amerikansk liste over Mac-spil på markedet.

Mail mig hvis jeg tager fejl.

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 05-06-01 00:04

Peter Perlsø <ANTISPAMh@haxor.dk> wrote:

> Var det det? Godt nok kan jeg ikke se det hos MacGame.dk, men jeg har da
> set det på en amerikansk liste over Mac-spil på markedet.
>
> Mail mig hvis jeg tager fejl.

Jeg tjekkede lige nogle forskellige sites og det er faktisk pist
forsvundet. Det er slet ikke nævnt på Aspyrs site og det er jo lidt
mystisk, når de har fået hevet sådan et kæmpespil inden for dørene.

Det var noget med at Westlake Interactive havde for meget arbejde og man
vist nok ikke var helt sikker på økonomien i projektet, men jeg kan
selvfølgelig ikke lige huske hvor jeg læste det.

--
René

Fra : Peter Perlsø

Dato : 05-06-01 00:51

> [...]

> vist nok ikke var helt sikker på økonomien i projektet, men jeg kan
> selvfølgelig ikke lige huske hvor jeg læste det.

Sletter det fra listen - synd Need for Speed var en ganske anstændig
racerspilserie.

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 05-06-01 10:21

Peter Perlsø <ANTISPAMh@haxor.dk> wrote:

> Sletter det fra listen - synd Need for Speed var en ganske anstændig
> racerspilserie.

Det er faktisk rigtigt godt - og da vi ikke har nogen ordentligte
bilspil på Mac, ville det være et god spil at få til platformen.

--
René