mulighed for at gemme ikoner på skrivebord~
Fra : Sølvsten

Dato : 07-07-05 17:49

Grafikkort Asus v9999

Hver gang jeg har skiftet opløsning er der belvet flyttet på mine
ikoner på skrivebordet, er det ikke mulighed for at gemme deres
placering ?
Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : Madsen

Dato : 08-07-05 00:08

On Thu, 07 Jul 2005 16:48:40 GMT, stonefox58@hotmail.com (Sølvsten)
wrote:

>Grafikkort Asus v9999
>
>Hver gang jeg har skiftet opløsning er der belvet flyttet på mine
>ikoner på skrivebordet, er det ikke mulighed for at gemme deres
>placering ?

Det kan IconSaver klare for dig.
http://www.geocities.com/thestarman3/tool/FreeTools.html#ICOSAV
Programmet er gratis

Mvh Mads

--
Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely
in a pretty and well preserved body, but rather, skid in broadside,

Fra : Sølvsten

Dato : 10-07-05 20:45

Virker ikke i Windows XP !

Madsen <madsen@gvdnet.dk> wrote:

> [...]
>in a pretty and well preserved body, but rather, skid in broadside,
>thoroughly used up, totally worn out and loudly proclaiming,

Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : Madsen

Dato : 10-07-05 21:12