Skærme
Fijala 3554
Frontpanel på Hitachi skærm virker ikke
Fra : Henrik F

Dato : 07-07-05 13:10

Jeg har en efterhånden aldrende Hitachi CM641ET 17 tommer skærm, hvor
fronpanelet hvor man gerne skulle kunne tilpasse skærmstørrelse og farver
mm. er begyndt at opføre sig underligt. Begge adjust knapper fungerer nu som
save knappen og kun den ene function knap kan bruges til at navigere rundt i
menuen i onscreen displayet.

Det er derfor umuligt at tilpasse skærmen til nye resolutioner og derfor
overvejer jeg om jeg skal have den repareret, og om det overhovedet kan
repareres for en rimelig pris?? Man kan jo efterhånden købe en fladskærm til
billige penge, og jeg skal også snart have nyt grafikkort, som vil betyde at
jeg ikke kan indstille monitoren ordentligt. Derfor vil jeg lige høre om der
skulle være nogen der har erfaring med sådanne reparationer?

Mvh.
Henrik

Fra : Hans

Dato : 07-07-05 13:20

Henrik F wrote:
> [...]
> monitoren ordentligt. Derfor vil jeg lige høre om der skulle være
> nogen der har erfaring med sådanne reparationer?

Mit bud er helt klart - Ny skærm. Det kan slet ikke betale sig, og da slet
ikke på en 17" CRT, da det er noget man næsten får smidt i nakken i dag. Jeg
vil tro du kan afhente adskillige 17" for et par Colaer hvis du spørger i
markedsgrupperne.

Hans