Nordisk film søger deltagere til nyt tv-pr~
Fra : Marianne Holm

Dato : 07-07-05 12:15

Er du verdensmester i at rode dit køkken til? Får du ikke altid lige
ryddet op efter du har lavet mad?

Vil du gerne vide noget om, hvilken betydning din måde at ordne dit
køkken på har for hygiejnen?

Og kunne du tænke dig at få gjort rent og få nogle gode tips til,
hvordan du kan holde dit køkken i lidt bedre stand?

Så er det dig vi søger til et nyt TV-Program på TV3. En ekspert fra
Steins vil fortælle dig, hvor der er flest baktusser, og en
rengøringssvend vil vise dig, hvad du kan gøre for at få dit køkken
renere på kortest tid.

Optagelserne vil tage et par dage og programmerne vil blive vist på
TV3 til efteråret.

Interesseret?

Så kontakt Marianne K Holm eller Henrik Bergquist
Tlf: 36 18 85 64
Email Marianne.Holm@Nordiskfilm.com

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-07-05 13:02

"Marianne Holm" <marianne.holm@nordiskfilm.com> wrote in message
> Er du verdensmester i at rode dit køkken til? Får du ikke altid lige
> ryddet op efter du har lavet mad?

Er du den ringeste i verden til at poste i NG's ?

Vil du gerne have en anmeldelse til abuse@post.tele.dk ?

> [...]
> Steins vil fortælle dig, hvor der er flest baktusser, og en
> rengøringssvend vil vise dig, hvad du kan gøre for at få dit køkken

Hvis jeg ser dette indlæg i en gruppe mere, så skriver jeg til
abuse@post.tele.dk !

--
mvh / regards 1) http://makeashorterlink.com/?C5742575B
Christian min 2) http://makeashorterlink.com/?Q1BA32C4B

Fra : Erling Simonsen

Dato : 07-07-05 13:13

Marianne Holm skrev:
> [...]
> TV3 til efteråret.
>
> Interesseret?
>
> Så kontakt Marianne K Holm eller Henrik Bergquist

Vorherre bevares.
Kan I ikke virkelig ikke andet end at efterabe alle de andre
tv-stationer med deres ligegyldige livsstilmigher og trendmigder
programmer.
Desuden er denne gruppe ikke beregnet til indlæg af denne art.
FUT til dk.opslag - hvor sådanne hører hjemme.
/Erling Simonsen

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-05 14:44

Den 07 Jul 2005 11:14:59 GMT, Marianne Holm
<marianne.holm@nordiskfilm.com> skrev:

>Så er det dig vi søger til et nyt TV-Program på TV3. En ekspert fra
>Steins vil fortælle dig, hvor der er flest baktusser, og en

De fleste baktusser er i køkkenafløbet, det er ikke raketvidenskab.

--
Jens OZ2JP www.oz2jp.dk
I'm late because aliens set my clock back.

Fra : tina

Dato : 07-07-05 15:22

<Jens Petersen> skrev i en meddelelse

> De fleste baktusser er i køkkenafløbet, det er ikke raketvidenskab.
>
> --
> Jens OZ2JP www.oz2jp.dk
> I'm late because aliens set my clock back.

Samtidig fatter man jo ikke at folk virkelig vil udstillederes hjem og deres
levevis, jeg ville sq være flov over det hvis jeg boede i sådan en svinesti
som man nogle gange ser i fx rent hjem.

Fra : JS

Dato : 07-07-05 19:57

"tina" <tije@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> deres levevis, jeg ville sq være flov over det hvis jeg boede i sådan en
> svinesti som man nogle gange ser i fx rent hjem.

Og samtidig fatter man jo ikke at folk overhovedet ser de der programmer!

Fra : Morten Winkler Jørge~

Dato : 07-07-05 21:01

tina wrote:
> [...]
> levevis, jeg ville sq være flov over det hvis jeg boede i sådan en svinesti

Tja. Det er ligegyldigt om du er dum som en dør eller fantastisk genial.
Er tæske fed eller rad mager. Om du er et svin uden lige eller har
rengøringsvanvid, om [indsæt din yndlingsmodsætning her].

Bare du er ekstrem og er det i den bedste sendetid. Men sådan er det
tilsyneladende.

Morten,
der ikke helt forstår.

Fra : Christian

Dato : 07-07-05 19:23

> [...]
> renere på kortest tid.
>
> Optagelserne vil tage et par dage og programmerne vil blive vist på

SKOD!,-at søge efter folk til et underholdnings program...det handler bare
om at finde nogle der vil have '15 minutes of fame'..og få dem udstillet som
et par freaks der er totalt klamme i køkkenet...eller totalt rengørings
liderlige...